جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین نبوی

حوزه/ دشمن به جایگاه رهبر انقلاب بسیار یقین دارد. رئیس جمهوری روسیه و آمریکا هر کدام به طرقی از ولایت و هدایت ایشان یاد می کنند، غربی ها می گویند، رهبر ایران با یک موضع گیری حساب شده، برنامه چندین ساله ما را برای بهم ریختن ایران، خنثی کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نبوی در جلسه هیئت شهدای روحانی رفسنجان و انار  مقیم حوزه علمیه قم،با اشاره به ویژگی های شهدا در لسان آیات و روایات گفت: بنابر آیات قرآن، شهدا دارای زندگی ویژه می باشند و آنها زنده اند و ویژه بودن از این لحاظ که آنها از فضل خدای متعال برخوردارند و ارتباط روحی با دوستان دارند.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: عرصه شهادت با این ویژگی ها دیگر خوف و ترسی برای آن نگذاشته است. اما در همین مسئله بعد از مرگ اولیاء الهی نگران هستند، ولی شهدا از این لحاظ نگرانی ندارند، چون دارای ایمان قوی بودند، به خدا تکیه می کردند، تکیه شان به امریکا و ... نبود.

وی بیان داشت: قرآن تأکید می کند، علیه دین شما، اجماع جهانی است، فساد و ... است. نباید از دشمن ترسید. باید به خدا تکیه کرد و به او اعتماد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: در فتنه اخیر رهبر انقلاب موضع می گیرند، حتی برخی افراد حزب اللهی در آن می مانند، فکر می کردند که رهبر انقلاب از شخص رئیس جمهور دفاع کرد، اما الان متوجه شدند بحث دولت نیست. مقام معظم رهبری برای حفظ نظام، موضع گیری کردند. می دانند که توطئه ای برای براندازی است.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود:  امروز  موضوع انتخابات است، یک طرف متدینین مقید و طرف دیگر  بی قید اند، نمی گویند بی دین اند ولی به حجاب و ارزش های دینی که می رسند به راحتی عبور می کنند.در مقابل ارزشهای دینی و اجرای آن می ایستند. هدف این گروه تضعیف ارزشی دین است.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی گفت: این اختلاف باید باشد تا نیروهای حزب اللهی رشد کنند تا وابستگان به تفکرات غربی سقوط کنند و خدا هم انسان را آفریده تا جایگاه شان در دنیا مشخص شود.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه افزود: قرآن می فرماید با انواع مال، فرزند و مقام، امتحان و آزمایشتان می کنیم تا جایگاه شما در دنیا مشخص شود.

وی با بیان این که مردم به کسانی رأی دهند که دنبال صلاح کشور باشند، بیان داشت: بنابراین دو جبهه  حق و باطل  وجود دارد. باید به مردم بصیرت داد و فهماند که اگر به هر شخص و یا جناحی رای دادید در هر کار خوب و یا بد او شریک هستید.

حجت الاسلام والمسلمین نبوی با بیان این که برای اداره کشور توپ و موشک نیاز است، اما ارتباط با خدا هم نیاز است افزود: دشمن به جایگاه رهبر انقلاب بسیار یقین دارد. رئیس جمهوری روسیه و آمریکا هر کدام به طرقی از ولایت و هدایت ایشان یاد می کنند، غربی ها می گویند، رهبر ایران با یک موضع گیری حساب شده، برنامه چندین ساله ما را  برای بهم ریختن ایران خنثی کرده است.

وی بیان داشت: مقام معظم رهبری برای خانواده و فرزندان و بستگان شهدا ارزش قائل  هستند. ارتباط شان با خانواده شهدا و  با جمکران قوی است. باید دنبال این نوع ارتباطات بود تا ایمان و قدرت تشخیص بیشتر شود.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha