پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانم لطفی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک گفت: آحاد ملت ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از ولایت فقیه بر می دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم فاطمه لطفی، ظهر امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران زینبیه شهرستان آبیک که به مناسبت حماسه نهم دی در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد گفت: مردم فهیم و انقلابی ایران اسلامی ثابت کردند که هیچ گاه اجازه نخواهند داد بیگانگان و دشمنان اسلام و انقلاب در امور کشور دخالت نمایند.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک خاطرنشان کرد: در پیدایش و ماندگاری حماسه بزرگ ۹ دی، عنایت خدای متعال و حاکمیت روح ولایت کاملا محسوس بوده و به همین دلیل می توان به اهمیت این روز بزرگ پی برد و بر یوم الله بودن آن تاکید ورزید.

وی بیان کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران ثابت کردند که در دفاع از ارش های دینی و انقلابی خود متحد بوده و پشتیبان ولی فقیه هستند و در دفاع از این حریم از سر و جان خود دریغ نمی کنند و کوچکترین بی حرمتی به ارزش های قرآنی، اسلامی و انقلابی را با شدیدترین برخوردها پاسخ خواهند داد.

مدیر مدرسه علمیه زینبیه شهرستان آبیک اظهار کرد: حماسه مردمی نهم دی برنامه ریزی غرب را بی نتیجه گذاشت و نشان داد حضور مردم، بی نظیر و غیر قابل تحلیل است.

لطفی بیان کرد: آحاد ملت ایران نشان دادند که با بصیرتند و در میان گرد و غباری که فتنه گران به پا کردند هرگز نه راه را گم می کنند و نه دست از ولایت فقیه بر می دارند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha