سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
امام جمعه سلماس

حوزه/ حجت الاسلام طباطبایی گفت: چگونه می‌شود آشوبگران از ماجرای قیمت بنزین باخبر باشند و شب ماجرا به بهانه افزایش قیمت آن با اسلحه خیابان‌ها را ببندند، اما مسئولین کشور بی‌خبر باشند؟، مسئولان باید شجاعت این را داشته باشند که از مردم بابت اشتباهات خود عذرخواهی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایجان‌غربی، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی، امروز در نشستی با روحانیون شهرستان سلماس که به مناسبت 9 دی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی فروگذاری نخواهند کرد.

وی، فتنه را حاصل تبیعت از هوای نفس عنوان کرد و گفت: حکومت‌های باطل همیشه برای از پای درآوردن حکومت‌های اسلامی به دنبال ایجاد فتنه هستند و امروز استکبار جهانی خطر انقلاب اسلامی را برای موجودیت ظالمین با جان و دل درک کرده و با تمام توان برای سرکوب نمودن حکومت اسلامی تلاش می‌کند.

امام جمعه سلماس افزود: دشمنان می‌دانند که اگر نظام اسلامی پابرجا بماند ریشه ظلم و ستم را برمی‌چیند و الگویی برای سایر ملت‌های آزاده خواهد شد.

وی تشریح کرد: اگر در فتنه‌ها مردم از امام و رهبر جامعه اسلامی پیروی کنند، پیروز خواهند شد و هر قومی که از امام جامعه اسلامی پیروی کند هیچ وقت گمراه نخواهد شد.

حجت الاسلام طباطبایی بیان داشت: گاهی فتنه به قدری پیچیده می‌شود که بعضا افراد اسم و رسم دار هم به انحراف کشیده می‌شوند و بنا به فرموده امام علی (ع) در فتنه‌ها کسی بدون بصیرت و حرکت در موضع حق نمی‌تواند تا آخر در صراط مستقیم قدم بردارد.

وی اضافه کرد: وقتی منافع مستکبرین به خطر می‌افتد به دنبال ایجاد فتنه و آشوب می‌روند تا ارزش‌های مردمی را مورد حمله قرار دهند.

امام جمعه سلماس گفت: در فتنه 88 نااهلان به مقدسات دینی اهانت کرده و علیه اصل حکومت اسلامی شعار دادند، اما مردم انقلابی و همیشه در صحنه در نهم دی ماه 88 با خروش میلیونی و همگانی فتنه‌های دشمنان را با بصیرت خود نقش بر آب نمودند.

وی افزود: در اوج فتنه 88 سران فتنه نقش‌آفرینی کرده و صف خود را از فتنه‌گران جدا نکردند و در فتنه‌های 78، 88 و 98 اوج بی‌تدبیری خواص به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام طباطبایی گفت: در قضیه اعتراضات به گرانی بنزین بی‌تدبیری کاملا مشهود بود و دشمن به دنبال این بود که از این آشوب‌ها سوء استفاده کند که مثل فتنه‌های گذشته با شکست مواجه شد.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: چگونه می‌شود آشوبگران از ماجرای قیمت بنزین باخبر باشند و شب ماجرا به بهانه افزایش قیمت آن با اسلحه خیابان‌ها را ببندند، اما مسئولین کشور بی‌خبر باشند؟، مسئولین باید شجاعت این را داشته باشند که از مردم بابت اشتباهات خود عذرخواهی کنند.

وی  اظهار داشت: سخنان حکیمانه و راهگشای رهبر معظم انقلاب باعث شد که باز هم فتنه‌ خاموش شود و ملت بصیر انقلاب اسلامی در حمایت از ولایت در مقابل اغتشاشگران بایستند و حماسه‌ها، مردم همیشه در مسیر حمایت و پیروی از ولایت بوده و در مقابل فتنه‌ها نجات بخش کشور بوده‌اند اما باید مسئولان از صبر و عزت‌مندی مردم درس گرفته و در مسیر اطاعت از فرامین رهبری حرکت کنند.

حجت الاسلام طباطبایی در پایان با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات به پیشرفت و تعالی کشور کمک می‌کند و بنا به توصیه اکید مقام معظم رهبری باید همه اقشار جامعه در مسیر انتخاب صحیح نمایندگان مجلس شرکت کنند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha