جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان

حوزه / حجت الاسلام سلطانی گفت: در وقایع اخیر بیشترین سرمایه گذاری دشمن بر روی قشر جوان بود و لذا طلاب باید نسبت به قشر جوان و همراهی با آنها توجه دو چندانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام محمد سلطانی امام جمعه جورقان استان همدان، شب گذشته در مسجدجامع جورقان، با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ مردم نتواتسند توهین به مقدسات و حضرت سیدالشهدا(ع) را تحمل کنند، ابراز داشت: اعلام انزجار از فتنه گران و افزایش بصیرت مردم مهم ترین عوامل در خلق حماسه ۹ دی بود.

وی، ویژگی اصلی حماسه ۹ دی را مردمی بودن آن عنوان کرد و گفت: یکی از قشرهایی که در زمینه آگاه سازی و افزایش بصیرت مردم تلاش بسیاری کرد، روحانیت بود که باعث شد مردم به ابعاد بیشتر فتنه سال ۸۸ پی ببرند.

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: در طول سال های پس از انقلاب هر جا که به حضور مردم نیاز بوده است، شاهد حضور پر شور آنان بوده ایم و این بار نیز حضور به موقع مردم زمینه ساز شکست دشمن و نقش بر آب شدن طرح های استکبار برای ضربه زدن و فروپاشی نظام شد.

وی با تاکید بر اینکه ارتباط مردم با روحانیت غیر قابل گسست است، ابراز داشت: روحانیون در هر جا و هر موقعیتی باید در آگاه سازی مردم و افزایش بصیرت در جامعه تلاش کنند و قطعا این ارتباط ها پایه های نظام را مستحکم تر خواهد کرد.

امام جمعه جوران استان همدان با بیان اینکه مردم به خوبی متوجه شدند که دشمن تنها به دنبال منافع خودش است، یادآور شد: دشمن هیچ گاه دلسوز ما نبوده و نخواهد بود و بزرگ کردن بعضی از نقاط ضعف، تنها به دلیل رسیدن به اهداف خودشان و تضعیف نیروهای داخلی است.

وی، جوانان را جامعه هدف دشمن، دانست و گفت: در وقایع اخیر بیشترین سرمایه گذاری دشمن بر روی قشر جوان بود و لذا طلاب باید نسبت به قشر جوان و همراهی با آنها توجه دو چندانی داشته باشند.

امام جمعه جورقان خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه ها بیشتر بر موضوعات بصیرت افزایی تمرکز داشته باشند، تا جوانان فریب وعده های رنگین دشمن را نخورند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha