پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ حجت الاسلام معبودی به افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین اشاره کرد و گفت: خبرگزاری حوزه امروز به خوبی جای خود را در فضای رسانه ای باز کرده و توانسته بسیاری از فعالیت های حوزه و روحانیت را به خوبی انعکاس دهد که جای قدردانی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در نشست سیاسی و بصیرتی طلاب مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: آحاد ملت ایران در این 40 سال بی اعتنا به تبلیغات دشمنان در همه صحنه ها حضور باشکوهی دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: انتخابات یکی از رویدادهای مهم سیاسی کشور محسوب می شود که مردم با حضور حداکثری همواره دلدادگی خود به نظام جمهوری اسلامی را اثبات کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسالت همه کسانی که دارای صاحب قلم هستند این  است که مردم را برای مشارکت حداکثری در انتخابات سال جاری ترغیب نمایند، چرا که با همبستگی و اتحاد می توان توطئه های دشمنان را خنثی کرد.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: با توجه به اینکه بسیاری از معادلات ایران اسلامی بر اساس میزان مشارکت مردم در انتخابات اتخاذ می شود، بنابراین همه باید تلاش کنند تا انتخابات پیش رو پرشورتر از دوره های گذشته برگزار شود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران باید در  انتخابات به نمایندگانی رای بدهند که پایبند به آرمان های اسلام و انقلاب و دلسوز مردم باشند و منافع ملی را بر منافع شخصی ترجیح بدهند.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: ملت ایران حضور در انتخابات را وظیفه شرعی خود می دانند و به همیثن دلیل با قصد غربت و اغلب با وضو در پای صندوق های رای حاضر می شوند.

افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین اتفاق مبارکی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین در ادامه به افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین اشاره کرد و گفت: خبرگزاری حوزه امروز به خوبی جای خود را در فضای رسانه ای باز کرده و توانسته بسیاری از فعالیت  های حوزه و روحانیت را به خوبی انعکاس دهد که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به این که افتتاح دفتر خبرگزاری حوزه در قزوین اتفاق مبارکی است، اظهار کرد: از توجه ارزشمند آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور  و  دست اندرکاران خبرگزاری حوزه قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha