دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
photo_2020-01-01_15-31-45.jpg

حوزه/ همزمان با سالروز میلاد با سعادت پرستار صبور کربلا، حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران به همراه تعدادی از کارکنان مدیریت، با حضور در بیمارستان ساسان، از پرستاران این بیمارستان تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) و روز پرستار، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین کبیریان مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و تعدادی از کارکنان این مدیریت، با به همراه داشتن پرچم بارگاه ملکوتی ثامن الحجج، حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی ساسان حاضر شدند و از زحمات پرستاران این مرکز درمانی تشکر و قدردانی کردند.

بر اساس این گزارش؛ در این دیدار بسیار صمیمی، حجت الاسلام و المسلمین کبیریان، مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران و کارکنان این مدیریت، با حضور در بخش های مختلف بیمارستان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات پرستاران، از نزدیک با آنها دیدار و گفتگو کردند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان تهران با حضور در بخش های آنژیوگرافی، قلب، اتاق عمل، آی سی یو، سی سی یو، نوزادان، دیالیز، اورژانس و سایر بخش های بیمارستان از نزدیک با پرستاران هر بخش دیدار و گفتگو کردند و ضمن تبریک این روز فرخنده برای آنها آرزوی موفقیت نمودند.

گفتنی است؛ همراه داشتن پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(علیه السلام) و نمک تبرکی حرم مطهر آن امام همام، از ویژگی های مهم این بازدید بوده است که با استقبال گسترده پرستاران، بیماران و همراهان آنها روبرو شد.

بر پایه این گزارش؛ مدیر و کارکنان مدیریت حوزه علمیه خواهران استان تهران علاوه بر دیدار با پرستاران از بیماران دو بخش از بیمارستان نیز عیادت نمودند که بیشتر آنها از جانبازان و ایثارگران دوران دفاع مقدس بوده اند و از نزدیک با آنها گفتگو کردند. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha