جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
ممثل مدينة قم في مجلس الشورى الإسلامي أحمد أمير آبادي يتفقد مركز إعلام الحوزة العلمية بقم المقدسة

حوزه/ قطعا آمریکا و هم پیمانانش از حادثه تروریستی و غیر انسانی که منجر به شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی شد، پیشمان خواهند شد و سپاه پاسخ دندان شکنی به آمریکا خواهد داد.

مهندس امیرآبادی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری راهمپیمایی تروریستی شهادت سردار قاسم سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، ضمن محکوم کردن این حادثه ددمنشانه که از سوی امریکای خون خوار و حاکمان ظلم و جور صورت گرفت گفت: شهادت سردار قاسم سلیمانی داغ سنگینی است که بر ملت ایران و نظام ایجاد شده است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا این خونها باعث می شود که نیروهای مقاومت با توان بیشتر به راه و مسیر خود برای از بین بردن استکبار جهانی امریکای خون خوار هم قسم و متحد شوند.

وی بیان داشت: این خون شهید مسیر را برای همبستگی همه ملت های منطقه و مسلمانان هموار تر و باعث اتحاد و وحدت آنها خواهد شد.

امیرآبادی ادامه داد: قطعا مجلس در مورد شهادت سردار رشید اسلام تصمیماتی خواهد گرفت و دشمن باید منتظر انتقام سخت از انقلاب، نظام و سپاه پاسداران باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا آمریکا و هم پیمانانش از این حادثه تروریستی و غیر انسانی که منجر به شهادت سردار رشید اسلام قاسم سلیمانی شد پیشمان خواهند و سپاه پاسخ داندان شکنی به آمریکا خواهد داد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha