جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نماز جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی گفت: مسئولین در زمینه مفاد FATF برای مردم شفاف سازی کنند و مسئولان کشور در امضای پیمان نامه‌های بین المللی دقت بیشتری به خرج دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه با اشاره به این‌که شهید سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرین خود که شهادت در راه خداوند بود رسید، اظهار داشت: خون شهید سردار سلیمانی شجره انقلاب را آبیاری کرد و زمینه نابودی آمریکا و اسرائیل را فراهم‌خواهد کرد

وی ادامه داد: وعده الهی بر انتقام و نابودی دشمنان اسلام‌ و انقلاب، آمریکا و ذلت آن‌ها به دست جبهه مقاومت و مسلمانان خواهد بود.

امام جمعه ارومیه بیان داشت: سردار سپهبد سلیمانی، مالک اشتر مقام‌ معظم رهبری بود که در زمان‌های خوف و خطر پشت به دشمن نکرد و مایه وحشت در دل دشمنان می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که حضور پر شور مردم در مراسم نهم دی امسال نشانه بصیرت عمیق و ولایت پذیری امت اسلامی است، اضافه کرد: مسئولین در زمینه مفاد FATF برای مردم شفاف سازی کنند و نمایندگان مجلس و سران کشور در امضای پیمان نامه‌های بین المللی دقت بیشتری را به خرج دهند و نباید با بی‌احتیاطی در این موارد عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی، هوشمندی سیاسی و برخورداری از دانش سیاسی را رکن اصلی یک نماینده متدین و در تراز انقلاب اسلامی دانست افزود: حضور در انتخابات یکی از وظایف اصلی مردم است و باید در انتخابات به صورت گسترده حضور داشته باشیم و با دقت بیشتر نماینده اصلح را انتخاب کنیم.

وی تصریح کرد: برجام و عدم پایبندی آمریکا و غرب نشان داد که اعتماد به آمریکا منفعتی برای هیچ کشوری در دنیا نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین قریشی در پایان گفت: اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام با بررسی دقیق مساله FATF  مانع از تصویب تعهدهای ذلت بار بر جمهوری اسلامی ایران شوند.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha