جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خروش انقلابی مردم مشهد پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی

حوزه/ مردم شهیدپرور و ولایتمدار مشهد مقدس امروز بعد از نماز جمعه به منظور بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی با شعار «انتقام سخت» راهپیمایی بزرگی را به منصه ظهور گذاشتند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، امروز بعد از اقامه نماز جمعه مشهد به امامت آیت الله سیداحمد علم الهدی مردم ولایتمدار و شهیدپرور مشهد بار دیگر انزجار خود را از تروریسم سازمان یافته آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

زائران و مجاوران پس از اتمام نماز جمعه در ورودی باب الجواد(ع) گرد هم آمدند و یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

همه حاضران در راهپیمایی به سمت چهار راه شهدا حرکت کردند و در طی مسیر به صورت خودش جوش شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند.

در این مراسم راهپیمایی خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، خادمان و مسئولان شهری و استانی در کنار عموم مردم مشهد حضور داشتند.

گفتنی است، آیت الله علم الهدی امروز در خطبه های نماز جمعه ضمن عرض تسلیت، شهید قاسم سلیمانی را یک عنصرِ راه طی کرده و به هدف رسیده معرفی کرد و گفت: تا زمانی که پرچم ولایت در نظام و جامعه ما در اهتزاز است، در جریان ولایت و اراده ولی امر مسلمین، ده‌ها و صدها و هزاران شهید سلیمانی وجود دارد. در همین نسل جوان نگاه کنید که ۴۰ سال آینده آمریکا را به نابودی و ذلت می‌کشانند.

وی افزود: مجاهدات و ابتکارات و فرماندهی‌ سردار قاسم سلیمانی در هدایت رزمندگان در منطقه، آمریکایی‌ها را ذلیل کرد و در شهادتش نیز خونش یک حرکتی انجام داد که این حرکت را با هیچ برنامه‌ریزی سیاسی و اجتماعی نمی‌توانستیم ایجاد کنیم؛ خون مردم ایران و عراق در این شهادت به هم آمیخته شد.

گفتنی است، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء مراسم بزرگداشتی با محوریت «اجتماع هیئت‎های مذهبی» در رواق امام خمینی(ره) برگزار می‌شود. در این برنامه حجت الاسلام شهاب مرادی و حاج سعید حدادیان به سخنرانی و مداحی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رخشان IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
    0 3
    این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به آمریکا زد. - شاید ترامپ با تصور اینکه با ترور سردار، وجهه ای در جهان و آمریکا در بین طرفداران خود کسب میکند . مرتکب این عمل شده باشد . - شاید این جامعه گریز با این استراتژی بی ثبات ، به این تصورکه اگر ایران تلافی نکند ، او برنده این بازیست . و اگربه تلافی ضربه ای بزند ، او با مظلوم نمایی جانبگرایانه میتواند آرایی درآمریکا برای خود بخرد و بخرد 4 سال ریاستی دوباره را ، این عمل را مرتکب شده باشد . - شاید این پریشان پندارخودشیفته با تصور مقاوم سازی روان سرکوب شده اش با هدف جلوگیری وخنثی سازی توان پیشگامی ایران درتمامی جبهه های ضد تروریستی منطقه ، دست به ترورسردار زده تا به خود روحیه ای داده باشد. - شاید این مضطرب دوره گرد ، از آن هم متوهم ترشده باشد و به تصور ضربه زدن به ما ، به ملت ایران ، به ملت زینبی- جهان آراها ، حسینی- همتی ها ، علی اکبری- فهمیده ها ، عباسی- باکری ها ... دستی دراز کرده باشد ... اما این ضربه ای بود که سردارقاسم سلیمانی به تو زد. به استکبارت ، به امپریالیستت ، به جهانخواری هایت ، به گردنکشی هایت ، به بزرگ پنداریهایت ، به خودنمایی هایت ... که این همان درسی است که میثم های دوران به شما زیادیهای زمان داده اند و میدهند و تو نخواهی فهمید . و کم بد نخواهد بود جزایی که سر- دارت خواهی دید . و زود خواهی فهمید ، این هم ضربه ای دیگر بود که سردارقاسم سلیمانی با شهادتش به آمریکا زد . رخشان