دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
سردار سلیمانی

حوزه/ ۵ تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ۵ تن از ائمه جمعه آذربایجان‌غربی، در پیام هایی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

 حجت الاسلام حسین فصیح نیا، امام جمعه شهرستان شاهین‌دژ:

 (بسم رب الشهدا و الصدیقین)

قَالَ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّی اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ : فَوْقَ کُلِّ ذِی بِرٍّ بَرٌّ حَتَّی یُقْتَلَ اَلرَّجُلُ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ فَإِذَا قُتِلَ فِی سَبِیلِ اَللَّهِ فَلَیْسَ فَوْقَهُ بِرٌّ

بالاتر از هر نیکی ، نیکی برتری است تا این که شخص در راه خدا کشته شود پس هنگامی که در راه خداوند عزوجل کشته شد نیکوکاری بالاتر از آن نیست . بحار النوار ج ۱۰۰ ص ۸

شهادت سردار رشید اسلام مالک اشتر ولی امر مسلمین را خدمت حضرت بقیة الله الاعظم روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء و مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار شهرستان شاهین دژ تسلیت عرض می‌نمایم.

دشمنان نظام اسلامی خصوصا آمریکای جنایت کار بداند مکتب انقلاب اسلامی با این خون‌ها زنده‌تر می‌شود و انشالله سلیمانی‌ها انتقام سختی را از آن‌ها خواهند گرفت

 حجت الاسلام وحید طالبی، امام جمعه پلدشت:

بسم رب الشهداء والصدیقین

 انّا لله و انا الیه راجعون

شهادت هنر مردان خداست.

روح بلند مجاهد نستوه ، سردارسلیمانی به یاران همرزم و شهید خود پیوست.

قطعا انتقام سختی خواهیم گرفت.

تسلیت خدمت امام عصر علیه السلام و نایب ایشان امام خامنه‌ای

شهادت، پاداش مجاهدان در راه خداست.

 سردار سرافراز اسلام، مالک اشتر ولایت،حاج قاسم سلیمانی، با توطئه شوم مزدوران استکبار، توسط ارتش تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
اینجانب با قلبی داغدار و متوسل به عنایات حضرت ولیعصر(عج) ، شهادت انسان ساز و تاریخ ساز این بزرگمرد اخلاص و ایثار را به محضر بقیه الله الاعظم حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه‌ای وملت بزرگ ایران و مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مردم ولایت‌مدار منطقه و شهرستان پلدشت تسلیت عرض می‌نمایم.نماز جمعه این هفته شهرستان همگام با نمازهای جمعه این هفته ایران اسلامی، به حول و قوه الهی با حضور مردم شهید پرور و ولایی شهرستان معطر به عطر شهادت و فریاد تنفر و انزجار از شیطان اکبر و طاغوت اعظم، آمریکای جهانخوار شد.

حجت الاسلام محمدرضا جباری، امام جمعه شهرستان شوط:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند؛ بعضی پیمان خود را به آخر رساندند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند؛و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

سوره مبارکه الاحزاب آیه ۲۳

شهادت رسم و هنر مردان خدا است آنانی که چون حاج قاسم سلیمانی اسطوره بوده و هستند و هرگز از یاد نمی‌روند چراکه در راستای تعالی دین اسلام مجاهدانه کوشیدند.

همان‌طور که قرآن کریم می‌گوید شهدا از فضیلتی که خدا نصیبشان کرده شادمان هستند و دراین‌بین حاج قاسم سلیمانی که عمر خود را درراه خداشناسی و مجاهدت و جهاد گذاشت برای مردم اسطوره‌ای فراموش‌نشدنی است؛ اما باید گفت تداوم راه شهدا بهترین کارها است.

شهدایی که از صدر اسلام مردانه ایستادند تا باعث عزت اسلام شوند و امروز بر همگان است که راهشان را ادامه بدهند راهی که جز به سعادت اسلام و شیعیان به چیز دیگری منجر نخواهد شد. راهی که بهترین‌ها در آن قدم زدند و از تاسی اهل‌بیت (ع) مملو است.

اینجانب ضمن محکومیت اقدام منزجرکننده آمریکای جهان‌خوار که در حقیقت به مثابه ناتوانی او است چرا که اتفاقاً با این عمل، مسلمانان را علیه خود متحد می‌کند، اعلام می‌دارد که استکبار راهی جزنابودی نخواهد داشت و باید از تاریخ درس بگیرد.

همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند فقدان عزیزان برایمان سخت است اما باید راهشان را ادامه داد.

حجت الاسلام حمید حسن زاده، امام جمعه میاندوآب:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خبر ناگوار و غیر منتظره شهادت سردار سپهبد قاسم‌ سلیمانی که به حق مالک اشتر زمان و نماد مقاومت ، ایثار و جانفشانی مخلصانه در مسیر حقانیت و دفاع از عدالت بود موجب تاثر و تالم اینجانب و تمامی مردم ایران اسلامی شد

شهادت جامه پر افتخاری است که جز به تن مقدس و پاک این عزیزان کسی را سزاوار نیست و این اقدامات مستکبرانه و ناجوانمردانه شقی ترین مزدوران عالم نشان از حقانیت مقاومت در مقابل ظلم و استکبار جهانی است و به فرموده رهبر عزیزمان، از این پس باید مزدوران و دشمنان اسلام و انقلاب که دستشان به خون مطهر شهدای عزیزمان آلوده شده است منتظر انتقام سخت نیروهای جبهه مقامت باشند و دوستان و دشمنان بدانند که رهروان این مسیر با انگیزه‌ای بیشتر و قدرتی مضاعف‌ در میدان مقاومت حاضر بوده و اجازه گردنکشی و عصیان را به شیاطین زمان نخواهند داد.

سردار سلیمانی سربازی بی بدیل در راه اسلام بود که سالها مجاهدت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن خدمت در عرصه فرماندهی سپاه قدس و مقابله با اشرار داعش و سایر مزدوران استکبار جهانی مدال پر افتخاری بر سینه ایشان بود که شهادت کمترین پاداش این فداکاری‌هاست و فقدان سردار عزیزمان بار دیگر خون‌های همه آزادی خواهان جهان و دلباختگان نظام و انقلاب و مقاومت را در سراسر جهان به جوش خواهد آورد تا با ندای خونخواهی از ارواح‌مطهر پاک این شهدا پیروزی نهایی حق بر علیه باطل هر چه سریعتر محقق گردد.

اینجانب عروج آسمانی سردار سپهبد قاسم سلیمانی این شخصیت بین المللی مقاومت را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ، مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده محترم و مکرم ایشان تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات ایشان را از خداوند منان مسئلت دارم.

حجت الاسلام سیدابراهیم طباطبایی، امام جمعه شهرستان سلماس:
بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلً

باسلام و احترام؛

سردار سرافراز و دلاور سپاه اسلام و فرمانده مجاهدان راه خدا، مالک اشتر زمان، سرانجام اجر زحمات بی‌شمارش را از خداوند متعال گرفت و آسمانی شد.

بدون شک سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده قهرمان نیروی قدس سپاه پاسداران، مایه افتخارآفرینی‌های ماندگاری، نه تنها برای ملت بزرگ ایران که برای عموم مردم جهان، مجاهدان راه حق و ملت‌های ستمدیده عالم بود.

بدیهی است رزم بی امان سردار سلیمانی در دوران دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه در جبهه مقاومت در یاد و خاطره مردم جهان و ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهدماند.
سردار سلیمانی نمونه‌ای بارز از غیرت و مردانگی مردان الهی بود، او عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در دفاع مقدس، بارها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ گاه از پای ننشست و با تعهد و اراده‌ای پولادین و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان به عنوان فرمانده بی‌بدیل جبهه‌های مقاومت، همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفت و به خیل یاران شهیدش پیوست.

اگرچه جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه دولت آمریکا، امروز ملت ایران و رزمندگان منطقه مقاومت را در غم و اندوهی بزرگ و حیرت آور فرو برد، اما به فضل الهی انتقام خون پاک این شهید سعید و همرزمانش با شدت غافلگیرکننده گرفته خواهدشد.

اینجانب شهادت این فرمانده دلاور و قهرمان و همرزمانش بویژه شهید ابومهدی مهندس معاون حشدالشعبی عراق را به محضر حضرت بقیة الله(عج)، فرمانده معظم کل قوا، فرماندهان، رزمندگان و ایثارگران جبهه‌های مقاومت، فرماندهان و همرزمانش در نیروهای مسلح، سپاه پاسداران و خانواده معظم شان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای خانواده این عزیزان از درگاه خداوند متعال صبر و اجر بی پایان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha