جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمود حاتمی نیا

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاتمی نیا گفت:سیره و مجاهدت‌های شهید والامقام سردار سلیمانی، الگویی شایسته برای همه ی رزمندگان جبهه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمودحاتمی نیا در گردهمایی طلاب و فضلای بیجاری حوزه علمیه قم که امروز در قم برگزارشد، ضمن تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی، طلاب  وعلمای بیجار را مرزداران تشیع در کردستان برشمرد و خاطرنشان کرد: شهر ستان بیجاردر استان کردستان همانند نگینی در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و حریم اهل بیت(ع) می درخشد و در زمان دفاع مقدس نیز به قم کردستان معروف شده بود.

نماینده طلاب و فضلای بیجاری مقیم حوزه علمیه قم  در ادامه  با بیان این که سیره و مجاهدت‌های این شهید والامقام، الگویی شایسته برای همه ی رزمندگان جبهه مقاومت است اظهارداشت:  به‌یقین خون به‌ناحق ریخته‌ا سردار سلیمانی و همرزمانش، چون سیلی خروشان بنای ظلم و ستم جنایت‌پیشگان مستکبر را ویران خواهد کرد.

خاطرنشان می شود:  همچنین در این جلسه تعدادی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در شهر بیجار نیز ضمن معرفی خود، گزارشی از طرح‌ها و برنامه‌های خود ناظر به بهبود اوضاع معیشتی و فرهنگی منطقه ارائه نمودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha