شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جشنواره علامه حلی

حوزه/ حجت الاسلام حسین فقیه از ارسال ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام حسین فقیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر، از برگزاری آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: این مراسم  ۱۶ بهمن ماه سال جاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان و طلاب و روحانیون برادر و خواهر برگزار می شود.

دبیر چهارمین جشنواره استانی علامه حلی(ره) بوشهر از ارسال ۱۵۲ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره استانی علامه حلی(ره) در بوشهر خبر داد و اظهار داشت: از این تعداد ۷۲ اثر مربوط به طلاب حوزه علمیه برادران استان و ۸۰ اثر مربوط طلاب حوزه علمیه خواهران است.

وی با اشاره به تعداد آثار راه یافته به مرحله بررسی تایید نهایی برگزیدگان در شورای علمی جشنواره، گفت: از تعداد ۱۵۲ اثر رسیده به دبیرخانه پس از بررسی ها، ۱۹ اثر به مرحله بررسی تایید نهایی برگزیدگان راه یافت که از این تعداد ۸ اثر مربوط به برادران و ۱۱ اثر مربوط به خواهران است.

حجت الاسلام فقیه ادامه داد: از این تعداد ۶ اثر در قالب برگزیده، شایسته تقدیر و قابل تحسین از طلاب برادران و هفت اثر در همین قالب ها مربوط به حوزه علمیه خواهران است.

معاون پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر گفت: آثار برگزیده و شایسته تقدیر این جشنواره برای رقابت به سایر آثار کشور به دبیرخانه جشنواره علامه حلی قم ارسال می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha