شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ «راز زیمت» کارشناس اندیشکده صهیونیستی "مطالعات امنیت‌ملی اسرائیل" به نقش سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید میزان محبوبیت و نفوذ #قاسم_سلیمانی در بین ایرانیان مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد...

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، کمتر پیش می آمد که روزنامه های وطنی از جناح های مختلف و حتی روزنامه ورزشی تیتر موافق یا نزدیک به هم داشته باشند.

این مسئله این بار در مورد شهادت ژنرال ایرانی پیش آمده است.

روزنامه شرق تیتر زد «ایران در سوگ سردار»، اعتماد در وصف سردار دلها نوشت «غمش در باور ماست»؛ عصر اقتصاد با این تیتر به استقبال سردار مقاومت رفت «پرواز سلیمان خاورمیانه»؛ روزنامه همشهری با تیتر «شکوه سردار»، شهادت سردار را تسلیت گفت؛ کار و کارگر جمله از رهبر انقلاب را تیتر زد «انتقام سخت در انتظار جنایتکاران «اقتصاد باتییتر «سردار بزرگ و پر افتخار اسلام آسمانی شد» به استقبال پیشواز از تشیع بدن سردار رفت؛ آفتاب نوشت «انتقام در راه است»؛ خراسان شعر در وصف سردار شهید را تییتر زد «اول بسم الله خط خون نقطه پایانی سلیمانی نیست    بهراسید که این اول بسم الله نیست»؛ رورنامه ۱۹ دی نوشت «سردار قلب ها، خداحافظ»؛ جمهوری اسلامی تیتر «با دستور رئیس جمهور ترامپ، سردار سلیمانی در بغداد ترور شد»، خواست خود را در این غم بزرگ با مردم ایران شریک بداند؛ کیهان هم با تیتر «انتقام سخت در راه است جمله از رهبر انقلاب» خود را برای حضور بدن مظهر این شهید به کشور آماده می کند؛ روزنامه ثروت تیتر زد «نوسان اقتصاد جهان با شهادت سردار».

با نگاه به روزنامه های اصلاح طلب می توان فهمید که هیچ چیز مانند امنیت برای آنها مهم نیست. امنیتی که سردار سلیمانی برای آن قربانی شد.

اما ای کاش همه آنهایی که با پیش کشیدن برجام دنبال تحویل دادن سردار قاسم سلیمانی بودند و یا تا چند وقت پیش برای ترور آن در داخل کشور برنامه ریزی کردند به اندازه این عکاس اسپانیایی فهم و درک داشتند.

این عکاس معروف اسپانیایی در تقدیر از شهید سپهبد قاسم سلیمانی در استوری نوشت: ممنونم ازت به خاطر متوقف کردن داعشی های تروریست.

اما دگر سو ترور ژنرال ایرانی نشان می دهد که چه قدر اسرائیل از او می ترسید «راز زیمت» کارشناس اندیشکده صهیونیستی "مطالعات امنیت‌ملی اسرائیل" به نقش سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: باید میزان محبوبیت و نفوذ #قاسم_سلیمانی در بین ایرانیان مورد بررسی و مطالعه قرار گیرد... هدف قرار دادن و حذف افرادی که "نمادملی" هستند، اثر بسیار بالایی در یکپارچه‌سازی همه گرایشات فکری تحت یک پرچم مشترک دارد؛ حتی ایرانی‌هایی که تمایلی به حاکمیت ندارند.

مسئله وقتی بی شرمانه تر می شود که بعد از شهادت سردار سلیمانی آمریکایی‌ها با گستاخی بیشتر پس از ترور به نقل سردار فدوی (جانشین فرمانده کل سپاه) اعلام می کنند: آمریکایی‌ها صبح جمعه به روش دیپلماسی و غیره متوسل شدند و حتی گفتند اگر می‌خواهید انتقام بگیرید، متناسب با کاری که ما کردیم، انتقام بگیرید؛ در حالی که آنها نمی‌توانند چیزی را تعیین کنند.

از این ها که بگذریم محسن رضایی با نگاه به آینده نوشت: صدور هر چه سریعتر دستور گام پنجم کاهش تعهدات هسته‌ای لازم است.

تهیه و تنظیم: قربان اسلامی نژاد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha