جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم راه خود را به خوبی انتخاب کردند و ما هم باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت السلام احمد ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین ضمن تسلیت شهادت سردار سپاه اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش، گفت: دوران زندگی سردار سلیمانی سراسر مجاهدت و تلاش در راه اعتلای نام اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی بود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین  ادامه داد: سردار رشید سپاه اسلام از فرماندهان و مجاهدان شجاع، بصیر و ولایت مداری بود که همواره  با انگیزه الهی فداکارانه ماموریت های خطیر را می پذیرفت و از هیچ تلاش و مجاهدتی برای حسن انجام آن دریغ نمی کرد.

وی عنوان کرد: شهید سلیمانی در عین حال که بسیار مقتدر بود، اما به خوبی با مردم ارتباط برقرار می کرد و لباس و مقام او را از مردم دور نکرد.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: اگر امروز کشور ما در عرصه های مختلف پیشرفت چشمگیری داشته، به برکت مجاهدت شهیدان، آزادگان و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است و در واقع عطر وجود این عزیزان است که به زندگی همه ما برکت داده است.

 مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مدافع حرم راه خود را به خوبی انتخاب کردند و ما هم باید ادامه دهنده راه آنان باشیم.

حجت الاسلام ذوالفقاری عنوان کرد: امروز ملت ایران و تمامی ملت های آزادیخواه جهان خواستار انتقام شدید و به موقع از آمریکا و اسرائیل غاصب و ایادی مرتجع آنها در منطقه هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • یه نفر.. IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۲
    0 0
    درود بی پایان بر سردار سلیمانی