جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بیرجند

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید سخن از عدل امام علی(ع) و عدل حضرت مهدی (عج) در کلام و رفتار بگیرد، تصریح کرد: تمام تلاش‌های سرداران و سربازان اسلام در راه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی برای این است، که زمینه‌ای فراهم گردد، تا همگان متوجه راه انبیاء و امامان و بزرگوان اسلام و شهدا شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دیدار بازرس کل و معاونین سازمان بازرسی خراسان جنوبی ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار قاسم سلیمانی و دیگر شهدا از نوع جبهه نظامی با ظلم مبارزه می‌کنند و شما نیز در سنگر حقوقی در راه مبارزه با ظلم گام برمی‌دارید و دیگرانی نیز هستند که در سنگرهای فرهنگی، تبلیغاتی، اقتصادی و… نقش آفرینی می‌کنید.

وی با تاکید بر اینکه جبهه حق همیشه باید اهداف الهی داشته باشد، اظهار کرد:  نه تنها جبهه‌ی الهی و توحیدی از انجام برنامه‌های دشمنان شکست نمی‌خورد بلکه تقویت نیز می‌گردد و خون آن شهید گرانقدر تزریق می‌شود به خون‌هایی که هرگز نمی‌خوابند.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مهمترین فرصت زندگی دنبال کردن اهداف شهدا است، افزود: باید ما در راستای اهداف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و صدها هزار شهید دیگر که تقدیم این انقلاب کرده‌ایم، قدم برداریم و ببینیم که چه کاری از دستانمان ساخته است.

باید سخن از عدل امام علی(ع) و عدل حضرت مهدی (عج) در کلام و رفتارمان شکل بگیرد

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه باید سخن از عدل امام علی(ع) و عدل حضرت مهدی (عج) در کلام و رفتارمان شکل بگیرد، تصریح کرد: تمام تلاش‌های سرداران و سربازان اسلام در راه مبارزه با استعمار و استکبار جهانی برای این است، که زمینه‌ای فراهم گردد، تا همگان متوجه راه انبیاء و امامان و بزرگوان اسلام و شهدا شوند.

وی گفت: باید به خود بنگریم که چگونه می‌توانیم نقشی در جهت جلوگیری از ظلم و حق کشی در جامعه داشته باشیم و در راه احقاق حق و اجرای امر به معروف و نهی از منکر گام برداریم.

امام جمعه بیرجند بیان داشت: در روایات آمده که یکی از نشانه‌ها و بلاهای آخرالزمان این است که دیدگاه‌ها به گونه‌ای تغییر می‌یابد که کار خوب را بد و کار بد را خوب می‌بینند.

 در کارتان  یک قاسم سلیمانی باشید

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه هر یک از شما باید خود را یک قاسم سلیمانی در سنگر حقوقی بدانید، گفت: اگر در هر گوشه‌ای ستمی شد، شما مسئول هستید و اگر در این راه کوتاهی کنید، شریک آن ظلم خواهید بود، اما اگر مرد و مردانه در مقابل ظلم، حال هر فردی که می‌خواهد باشد، بایستید شما یک قاسم سلیمانی در مسئولیت خود خواهید بود.

وی با اشاره به اینکه فرصت را غنیمت بشمرید زیرا عمرها و مسئولیت‌ها باقی نخواهد ماند، ادامه داد: هیچ خدمتی بهتر از این وجود ندارد، که قدمی در راه احقاق حق و ابطال باطل برداریم تا قانون و عدالت حاکم شود.

 اگر جلوی یک فساد را بگیرید بیش از همه خدمت کرده اید

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه حاکم شدن قانون و عدالت به نفع همه‌ی مردم و حتی مجرم است، گفت: امروز بسیاری از دزدی‌ها، اختلاس‌ها، حقوق‌های نجومی، حیف و میل کردن بیت المال یا اموال دیگران، از فقر نیست، بلکه ثروتمندان این کار را می‌کنند و این نیز به این جهت است که دو دقیقه حاضر نیستند فکر کنند که چرا این کار را می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: شما اگر جلوی یک فساد را بگیرید بیش از همه خدمت به همان کسانی کرده‌اید که در ولنگاری‌ها مجرم شده‌اند.

انتهای پیام/11

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha