شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که خواب راحتی نخواهند داشت ،چرا که باید در انتظار انتقام سخت و کوبنده از سوی ملت ایران باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در مراسم گرامیداشت فرمانده پرافتخار سپاه اسلام سپهبد قاسم سلیمانی که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فاطمیه قزوین برگزار شد گفت: شهادت سردار سلیمانی در شرایطی اتفاق افتاد که انقلاب اسلامی نیاز به خون تازه ای داشت و حرکت نابخردانه و احمقانه آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار مقاومت و دیگر همرزمانش، زمینه سقوط و نابودی آنها را فراهم کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: این قبیل اقدامات کور و ظالمانه خللی در عزم ملت ایران برای تحقق اهداف متعالی انقلاب نخواهند داشت.

وی تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی جایگاه خود را پیدا کرده و در برابر قدرت غرب و شرق نیز سربلند از آزمون ها بیرون آمده است.

حجت الاسلام کاظم لو اظهار کرد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که خواب راحتی نخواهند داشت، چرا که باید در انتظار انتقام سخت و کوبنده ملت ایران باشند.

وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی مطمئن باشند که خواب راحتی نخواهند داشت ،چرا که باید در انتظار انتقام سخت و کوبنده از سوی ملت ایران باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: خون شهید سلیمانی ریسمان الهی و وحدت را به ما نشان می دهد تا به این ریسمان چنگ بزنیم.

 وی ادامه داد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی بدانند که با شهادت سرداران شجاع و رشید ایران اسلامی همچون سپهبد سلیمانی مسیر مقاومت پررونق تر خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha