یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تشییع سردار

حوزه/ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم از آماده‌باش کامل شهرداری برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر سردار سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حسن مالکی‌نژاد  در گفت و گویی با اشاره به تصمیم‌گیری مسئولان استان در خصوص برگزاری مراسم تشییع و وداع با پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان آستانه، اظهار کرد: با توجه به نشستی که برای برگزاری مراسم تشییع برگزار شده است،نهادهای مختلف مسوولیت‌های مختلفی دارند که طبق این شرح وظایف، برگزاری مراسم اصلی توسط آستان مقدس حضرت معصومه(س) صورت گرفته و اطلاع‌رسانی به شورای هماهنگی تبلیغات واگذار شده و شهرداری هم فضاسازی این مراسم را بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود که تعداد زیادی از زائرین از شهرهای دیگر برای شرکت در این مراسم وارد قم شوند، خاطرنشان کرد: در این فرصت کم دو ساعته هم به دنبال ایجاد فضایی هستیم تا همه بتوانند در مسیر حرکت کرده و از مراسم استفاده کنند.

مالکی نژاد با تاکید بر ضرورت تدبیر در خصوص تامین ایمنی و سلامت مردم در این مراسم، خاطرنشان کرد: شهرداری در آماده باش کامل است تا امکانات و لوازم مرتبط با برگزاری باشکوه این مراسم را فراهم کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha