شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

مدیر حوزه علمیه قزوین از حضور بی نظیر و باشکوه آحاد ملت ایران درمراسم تشییع باشکوه سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی نمود و آن را نشانه ای از عشق و ارادت به آرمان‌های والای شهدا و رهبری دانست .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی سبحانی، نیا صبح امروز در جلسه شورای آموزش حوزه علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه برگزار شد، اظهارداشت: سردار سلیمانی حامی بی بدیل ملت های مستضعف و آزاده در اقصی نقاط جهان اسلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: این سردار پرافتخار سپاه اسلام نمونه بی بدیل سرباز اسلام و ولایت و فرمانده ای شجاع  و دلاور بود که حتی آمریکای جنایتکار و استکبارجهانی از نام وی وحشت داشته و دارند.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: او فرمانده ای با بصیر و دشمن شناس بود و هدفش خدمت خالصانه به جامعه اسلامی بود.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: با شهادت این سردار پرافتخار اسلام موجی از عواطف و احساسات مردم را در کشورهای مختلف گرفته و این نشان داد که مجاهدت های خالصانه این سردار رشید و عمری مبارزه علیه کفر و استکبار او را در چه جایگاهی قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: شهدا و ایثارگران اهل فداکاری بوده و همواره یاد خدا و ذکر خدا را بر زبان داشتند و با سجده ها و مناجات ها در پی خودسازی خود بودند.

وی بیان کرد: همه ما در این عرصه حساس وظیفه داریم قدردان جایگاه رفیع والای شهدا باشیم و اجازه ندهیم که دشمنان با دسیسه و توطئه چینی مانع تداوم انقلاب اسلامی و راه این شهید والا مقام شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا ادامه داد: آمریکای جنایتکار سالها با حضور نظامی خود در کشورهای مختلف، به ویژه در کشورهای اسلامی جنایات وحشیانه ای را علیه مردان، زنان و کودکان بی‌دفاع مرتکب میشود ولی این بار به خاطر این  اقدام خباثت آمیز در به شهادت رساندن سربازان مدافع حرم و امنیت انتقام سخت و دردناکی در انتظار آنها خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین از حضور بی نظیر و باشکوه آحاد ملت ایران در مراسم تشییع باشکوه سردار سرافراز سپاه اسلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قدردانی نمود و آن را نشانه ای از عشق و ارادت به آرمانهای والای شهدا و رهبری دانست.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha