جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام معبودی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: با شهادت فرمانده دل ها مقابله با استکبار جهانی به پایان نرسیده، بلکه فصل جدیدی از مبارزه شروع شده، به طوری که شهادت سردار سلیمانی امتداد حرکت ضد استکباری اوست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، صبح امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه خواهران ایمانیه شهرستان تاکستان که در سالن اجتماعات این مدرسه برگزار شد، گفت: سردار سلیمانی و همرزمانش خدمت بزرگی به بشریت کردند که همانا ایستادگی در مقابل استکبار جهانی بود.

وی خاطرنشان کرد: گروهک تروریستی داعش ماموریت داشت تا علاوه بر نشان دادن چهره ای نامناسب از اسلام در جهان، کشورهای اسلامی را از بین ببرد و این شهید والا مقام، شجاع و دلاور با استفاده از نبوغ فکری و نظامی و با توکل به پروردگار متعال، توطئه های سعودی -آمریکایی را خنثی کرد.

وی ادامه داد: سپهبد سلیمانی با تشکیل نیروهای مردمی عراق و بسیج مردمی در سوریه، در مقابل پیشروی داعش ایستاد و موجب از بین رفتن این گروه تروریستی در منطقه شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین بیان کرد: با شهادت فرمانده دل ها مقابله با استکبار جهانی به پایان نرسیده، بلکه فصل جدیدی از مبارزه شروع شده، به طوری که شهادت سردار سلیمانی امتداد حرکت ضد استکباری اوست.

حجت الاسلام معبودی بیان کرد: آمریکا دشمن اصلی انقلاب است و یک لحظه نباید از مکر و فریب و توطئه های روزافزون آنها غافل شد.

وی ادامه داد: استکبار جهانی امروز تلاش می کند به گروه های مقاومت ضربه بزند و با ایجاد رعب و وحشت، نظام مقدس جمهوری اسلامی را از آرمان هایش عقب براند، اما همواره نتیجه ای جز شکست و ناکامی برای آنها حاصل نشده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha