پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

حوزه/ دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را پیرامون حادثه هواپیمای اوکراینی صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای را پیرامون حادثه هواپیمای اوکراینی صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف و بزرگوار ایران

ملت عزیز و داغدار ایران اسلامی

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تولد، هدفش را دفاع از اسلام ناب محمدی "صلی الله علیه و آله وسلم" و حمایت شبانه روزی از شما ملت شریف و عزیز ایران قرار داد.

یک روز دشمنان در کردستان توطئه کردند تا امنیت ایران و مردم غیور کُرد را از بین ببرند. پاسداران جان بر کف برای دفاع از شما مردم، وارد میدان شدند. آن روز در کردستان سر پاسداران را بریدند، آنان را در دیگ آب جوشان انداختند، سرشان را بر بالای نی بردند، اما آن‌ها خم به ابرو نیاوردند و برای دفاع از ایران اسلامی و مردم مسلمان کُرد، تا بدانجا سختی را به جان خریدند که امنیت به کردستان برگشت.

در مبارزه با منافقین، پاسداران شما، تکه تکه شدند. به اسارت رفتند. جانباز شدند. با تیغ بدن آنان را ذره ذره کردند و آن‌ها عاشقانه برای دفاع از شما ملت عزیز و قدرشناس ایران اسلامی از همه هستی گذشتند.

در دوران جنگ هشت ساله، پاسداران شما، همت‌ها و زین الدین‌ها و باکری‌ها و خرازی‌ها و باقری‌ها و هزاران پاسدار جان بر کف، شهادت و جراحت و اسارت و سختی و درد را تحمل کردند تا مانع نابودی جمهوری اسلامی بشوند. در این مسیر از هستی گذشتند و امنیت و آرامش و آسایش را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آوردند.

همین پاسداران پس از جنگ هشت ساله، در مقابل قاچاقچیان، ضد انقلاب داخلی و خارجی برای دفاع از مرزهای کشور و مرزهای اعتقادی و آرمانی ایستادند و نگذاشتند دشمن به امنیت ملت شریف ایران آسیب برساند.

همین پاسداران در افغانستان و سوریه و عراق و لبنان علیه تروریست‌ها و آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی جنگیدند، از حرم اهل بیت "علیهم السلام" و از آرمان‌های ملت ایران دفاع کردند و نگذاشتند پای دشمن به ایران اسلامی باز شود و امنیت شما مردم را به خطر اندازد.
آخرین قربانیان سپاه سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و همراهانش بودند که برای دفاع از انقلاب مردم ایران و ارزش‌های شما جان خود را تقدیم کردند.

پاسداران و سپاه همواره خاری در چشم دشمنان شما مردم بودند. داغی که پاسداران و نیروی هوافضای سپاه در دو سال قبل بر دل رژیم صهیونیستی گذاشتند و با شلیک ۶ موشک انتقام از جنایات آنان گرفتند و دل ملت ایران را شاد کردند، هنوز تازه است. همین پاسداران برای پاسخ دادن به درخواست ملت ایران و برای انتقام از خون شهدای ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در روز چهارشنبه ۱۸ دی ماه با شلیک ۱۵ موشک به پایگاه‌های آمریکایی در عراق، دل مردم را شاد کردند.

دشمن کینه توز ملت عزیز ایران، چهل سال در تیر رس پاسداران شما بود و امروز تصور می‌کند به خاطر یک اشتباه نظامی و شلیک موشک به هواپیمای اوکراینی و کشته شدن ۱۴۷ مسافر مظلوم ایرانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام بگیرد. امروز سپاه در کنار تمامی خانواده‌های عزیز و شریف و داغدار این حادثه است. من دست یکایک خانواده‌های داغدار را می‌بوسم. سپاه پاسداران و نیروی قدس سپاه، خود را خادم همه خانواده‌های داغدار می‌داند.

پاسداران چهل سال پای انقلاب اسلامی و پای آرمان‌های ملت ایران ایستادند و جانشان را فدای حیات و امنیت مردم کردند. سپاه امروز با سپاه دیروز هیچ فرقی نکرده است. تفکر تمامی پاسداران تفکر سردار رشید حاج قاسم سلیمانی است، همه ما حاضریم هستی مان را برای ملت سربلند ایران اسلامی بگذاریم.

ما اجازه نمی‌دهیم دشمنان ملت ما، آمریکا جهان خوار و رژیم غاصب صهیونیستی و ایادی حلقه به گوش آنان به بهانه شلیک به هواپیما، از مردم ایران انتقام بگیرند. ما با تمام قدرت در برابر توطئه‌های دشمنان می‌ایستیم و از مردم و تمامی داغداران مظلوم حادثه ۱۸ دی ماه دفاع می‌کنیم و همچنان امنیت را به ایران و ایرانی هدیه می‌نمائیم.

هدف از پاسدار شدن ما، حفظ جان ملت ایران و حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های شما مردم است. دیروز سردار سرتیپ پاسدار حاجی زاده؛ فرمانده نیروی هوا فضای سپاه به علت این خطای نظامی، آرزوی مرگ کرد. همه ما پاسداران آرزو می‌کنیم برای ملت ایران بمیریم. ملتی که برای رفتن یک پاسدار و برای شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشت. پیوند مردم و سپاه و سپاه و مردم ناگسستنی است. دشمنان تصور نکنند که می‌توانند از این روزنه استفاده کنند و به امیال شوم خود برسند.

ملت عزیز ایران به خاطر یک اشتباه هرگز به خادمان و فدائیان خود پشت نمی‌کند و پاسداران نیز از مسیری که انتخاب کرده اند بر نمی‌گردند و همچنان برای فدا شدن در راه ملت بزرگ و عزتمند ایران آماده اند؛ و السلام و علیکم و رحمة الله و برکاته

علی شیرازی

نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha