پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علما در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به رغم مشکلات موجود، امروز ایران اسلامی یک ابر قدرت فکری در جهان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه آیت الله علما در دیدار جمعی از اصحاب رسانه استان کرمانشاه گفت: امروز اقتدار کشور به حدی  است که فرعون زمان، آمریکای جنایتکار در مقابل ملت ایران زانو می زند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خطاب به اصحاب رسانه افزود: شما حق بزرگی بر گردن جامعه دارید، زیرا مسیر هدایت و خط فکری جامعه را می توانید ترسیم کنید و این موقعیت می تواند کمک شایانی به آگاهی جامعه بنماید.

وی تاکید کرد: اصلا فلسفه بعثت پیامبران و ائمه معصومین(علیهم السلام) این است که آنها مردم را به صراط مستقیم هدایت کنند و این مسئولیت عظیم امروز بر عهده اصحاب رسانه است.

آیت الله علما با اشاره به سخن امام صادق(ع) پیرامون حضرت ابوالفضل العباس(ع) تصریح کرد: امام صادق(ع) راجع به حضرت عباس (ع) می فرمایند: ابوالفضل العباس(ع) کسی بود که بصیرت و آگاهی داشت، لذا امروز می بینیم قمر بنی هاشم (ع ) چه موقعیتی در جهان دارد.

وی با اشاره به شکوه تشییع حاج قاسم سلیمانی بیان داشت: حاج قاسم سلیمانی اهل بصیرت، فکر، آگاهی، مبتکر و خلاق بود، به همین خاطر مردم هم به صداقت و پاکی او پاسخ دادند و آن تشییع با شکوه را برایش رقم زدند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: به رغم مشکلات موجود، امروز ایران اسلامی یک ابر قدرت فکری در جهان است.

قبل از سخنان آیت الله علما ،حسن موحد رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه گزارشی را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha