شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام ذوالفقاری

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: یکی از نهادهایی که می تواند یاری‌گر نسل جوان باشد و آنها را در مسیر درست راهنمایی کند حوزه علمیه است، لذا اگر ارتباط این نهاد با آموزش وپرورش به خوبی برقرار شود می توان به نتایج خوبی دست یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام احمد ذوالفقاری، ظهر امروز در جمع مدیران و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش استان قزوین که در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و دیگر همرزمانش، گفت: خوشبختانه مدارس آموزش و پرورش استان قزوین تعامل بسیار خوبی با حوزه علمیه دارند و تاکنون هم از ظرفیت روحانیون استفاده مطلوبی کرده اند، اما به دلیل گستردگی کار لازم است این بخش تقویت شود.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین خاطرنشان کرد: همکاری آموزش و پرورش با حوزه تاثیرگذار است، چرا که این دو نهاد همچون دو بازوی توانمند تلقی می شوند که با توسعه همکاری آنها می توان به موفقیت ها کمک کرد.

حجت الاسلام ذوالفقاری ادامه داد: همکاری این دو نهاد هرچه عمیق تر، به روز و خالصانه باشد نتایج آن نصیب مردم شده و آینده سازان کشور بهتر تربیت خواهند شد.

وی اظهار کرد: یکی از نهادهایی که می تواند یاری گر نسل جوان باشد و آنها را در مسیر درست راهنمایی کند حوزه علمیه است، لذا اگر ارتباط این نهاد با آموزش وپرورش به خوبی برقرار شود می توان به نتایج خوبی دست یافت، لذا با وجود روحانیون فاضل باید بستر استفاده از این افراد در مدارس بیش از گذشته فراهم شود.

  انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha