پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، خلاقیت، نوآوری و تنوع بخشی را نیاز برنامه های معارفی صدا و سیما دانست و خواستار توجه تهیه کنندگان و برنامه سازان به این سه مقوله شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در  هم اندیشی برنامه معارفی «تا آسمان» که با حضور تهیه کننده و دست اندرکاران این برنامه در سالن اجتماعات شبکه استانی مرکز قزوین برگزار شد، ضمن قدردانی از دست اندرکاران این برنامه، گفت: برنامه «تا آسمان» تا حدودی مورد استقبال خانواده ها قرار گرفته، به دلیل اینکه توانسته از کارشناسان جوان حوزه به خوبی استفاده کند.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: آنچه که برای یک تهیه کننده برنامه های معارفی مهم می باشد این است که بتواند سه مقوله خلاقیت، نوآوری و تنوع بخشی را در برنامه سازی مدنظر  قرار دهد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خواستار تشکیل اتاق فکر برنامه های معارفی شد و  ضمن قدردانی از همکاری صدا و سیما با حوزه استان، بیان کرد: برگزاری جلسات  هم اندیشی با اساتید و کارشناسان حوزوی نشان دهنده این است که عزم جدی برای تقویت همکاری ها وجود دارد.

وی با قدردانی از همکاری مدیر کل صدا وسیمای مرکز قزوین با حوزه استان، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در ارتقای علمی، معرفتی و اخلاقی برنامه های صدا وسیما بیش از پیش  تاثیرگذار باشیم.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha