سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین، در همایش «جوانان فاطمی»، گفت: بندگی خدا باشکوهترین افتخار انسان است و آنچه که برای شما جوانان اهمیت دارد این است که بتوانید بیش از پیش با معبود یکتا ارتباط و انس داشته باشید.

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین محمد تقی سبحانی نیا، عصر امروز در همایش جوانان فاطمی استان قزوین که در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر بهره گیری از سیره و سبک زندگی این بانوی بزرگوار تاکید کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین به ارتباط خداشناسی و خودشناسی پرداخت و بیان کرد: آنچه که امروز باید بیش از پیش در جامعه توجه نماییم این است که بتوانیم بیشتر در همه ساعات و لحظه ها با خدای متعال ارتباط نزدیکی  داشته باشیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: بندگی خدا باشکوهترین افتخار انسان است و آنچه که برای شما جوانان اهمیت دارد این است که بتوانید بیش از پیش با معبود یکتا ارتباط و انس داشته باشید.

 استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: در میان نشانه‌ها، چه نشانه ای نزدیک ‌تر و قابل شناخت‌ تر از خود وجود دارد؟ به طور قطع کسی که نتواند خود را بشناسد، دیگری یا دیگران را نیز نمی‌تواند بشناسد و کسی که خود را نشناخته باشد، دیگری را نیز نمی‌شناسد و هر کس خود را بشناسد، حتماً خدای متعال را هم به خوبی می شناسد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: اگر کسی حقیقتا خود را بشناسد، خدای تبارک و تعالی و ائمه اطهار(ع) را به خوبی شناخته است.

وی ادامه داد: در گذشته علما و شخصیت های برجسته و ممتازی در حوزه علمیه شهر دارالمومنین رشد و نمو کرده اند، ولی در حال حاضر حوزه  از آن پیشینه درخشان کمی فاصله گرفته است.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: جوانان باید از تاریخ پر افتخار حوزه های علمیه  این شهر به خوبی آگاهی یابند تا بتوانند به دیگران هم انتقال دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha