جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر / یادواره شهدای طلبه و روحانی برزک کاشان

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، با بیان اینکه رزمندگان با نام حضرت زهرا (س) دردوران دفاع مقدس بردشمن غلبه کردند ابرازداشت: اکثرشهدا وصیت نامه های خودشان را یا با نام حضرت فاطمه زهرا(س) یا با آیات قرآن شروع کردند و یا ملت ایران را به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسم دادند که ولایت را تنها نگذارند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه درکاشان حجت الاسلام رحمت الله صادقی عصر امروز در یادواره شهدای طلبه و روحانی برزک در امامزاده سراج الدین علیه السلام با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامی داشت یاد سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به نقش آفرینی شهدا درپیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و اظهارداشت: شهدا با تقدیم خون  خود به دنیا فهماندند که هرکس طلایه دار حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) باشد زیر بار ظلم نمی رود.

وی، به نقش ویژه شهدای طلبه و روحانی در پیروزی انقلاب و دفاع از ارزشهای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد : در هرگردانی که یک شهید طلبه و روحانی حضور داشت معنویت و خط شکنی درآن گردان به اوج می رسید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان ، با بیان اینکه شهدای طلاب و روحانی منطقه کاشان بیشترین حضور را در لشگر ۸ نجف اشرف داشتند خاطرنشان کرد : روحانیون و طلبه های شهرستانهای کاشان ، نجف آباد، خمین شهر و فلاورجان در عملیات‌های دوران دفاع مقدس در خط شکن ها همیشه پیشگام بودند.

وی ، با بیان اینکه رزمندگان با نام حضرت زهرا (س) در دوران دفاع مقدس بردشمن غلبه می کردند گفت : اکثر شهدا وصیت نامه های خودشان را یا با نام حضرت  فاطمه زهرا (س) یا با آیات قرآن شروع کردند و یا ملت ایران را به پهلوی شکسته فاطمه زهرا(س) قسم دادند که ولایت را تنها نگذارند.

وی، با بیان اینکه حرف شهید اول انقلاب با شهید دوران دفاع مقدس، مدافع امنیت و حرم یکی است تصریح کرد: شهدا در وصیت نامه هایشان مردم را به نماز اول وقت ، ولایت مداری  و حجاب توصیه کرده اند.

حجت الاسلام صادقی، فاصله نگرفتن از ولایت را ویژگی منحصر به فرد شهدای طلبه و روحانی دانست و گفت: ولایت مداری  به این معنی نیست که تابع ولایت فقیه باشیم بلکه معنی ولایت مداری درشناخت، همراه و ولایت یاور بودن است.

وی، با بیان اینکه شهدا از لحظه ای  که خودشان را شناختند تا موقع شهادت همراه ولایت بودند افزود: عده ای ولایت مدارند ولی ولایت یاور نیستند.

وی، با بیان اینکه در مقابل شهدا به خاطرآرامش و امنیتی که برایمان فراهم کردند باید زانو بزنیم افزود: ایثا، فداکاری و رشادت‌های شهدا موجب فراهم شدن آسایش و امنیت درسطح کشور شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در پایان با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی برای دشمنان خطرناکتر از زنده بودنش  می باشد تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی به تمام جهان نشان داد که سردارهای شجاع، قدرتمند و با درایت محبتشان ریشه در دل مردم و جامعه دارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha