پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
معامله قرن

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین ضمن شرم آور خواندن حضور وزیر خارجه بحرین در مراسم امضای معامله قرن طی بیانیه ای اعلام کرد: در اعتراض به این توطئه نفرت انگیز صهیونیستی آمریکایی جمعه این هفته تظاهرات میلیونی برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، در پی اعلام عمومی آغاز اجرای معامله قرن ؛طرح صهیونیستی و آمریکایی با حمایت برخی از دول مرتجع عربی در منطقه جمعیت العمل الاسلامی بحرین بیانیه ای صادر نموده است.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: معامله قرن توطئه بزرگی است و باید آزادگان و بزرگان جهان این معامله را نپذیرند .

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

{الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُوا لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُوا حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ}

معامله ای را که طی روز های گذشته ترامپ اعلام کرد و آن را معامله قرن نامید توطئه بزرگ علیه امت عربی و اسلامی و علیه آزادگان جهان و ملت های منطقه است. ترامپ تلاش می کند از این طریق تصویری از خود ارائه دهد و رشوه ای برای خریدن آرای انتخاباتی آینده بدهد.

بنابراین ما ملت های امت عربی و اسلامی خود را برای تظاهرات میلیونی در جمعه آینده 31 ژانویه فرا می خوانیم که این تظاهرات بیانگر خشم و مخالفت آنها با این توطئه نفرت انگیز و حامیان آن است.

این اقدام شرم آور و خجالت آور و خیانت عظیم با حضور وزیر امور خارجه آل خلیفه در جلسه امضای این نقشه نفرت انگیز انجام شد.

ما پیش از این نسبت به  عواقب عادی سازی با رژیم صهیونیستی غاصب و استقبال از یهودیان غاصب در کشور و سر زمین پاکمان هشدار داده بودیم  و امروز نیزد  تاکید می کنیم آل خلیفه نه تنها اقدام به عادی سازی با اشغالگران صهیونیستی می کند بلکه مزدوران نتانیاهو و ترامپ هستند  که بایستی هم همینگونه رفتار کنند.

ملت ما جدا از آل خلیفه و توطئه های آنان است و هرگز این حکومت نماینده ما نیست.

ملت بحرین مدافع و حامی وفادار آرمان فلسطین و همه آرمان های امت خواهد ماند و هرگز هیچ توطئه و برنامه ای  را که به هر حقی تجاوز کند نمی پذیرد .

در فردای نزدیکی شاهد آن خواهیم بود ؛ حقی که مورد مطالبه قرار گیرد ضایع نمی شود.

جمعیة العمل الاسلامی "أمل"

المنامة - البحرین المحتلة

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha