شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر/اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن-دارالقرآن امام علی بن ابیطالب (ع)

حوزه/ اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین‌المللی دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین‌المللی دارالقرآن امام علی(ع) ویژه بانوان یادبود سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز در مجتمع یاوران مهدی (عج) برگزار شد.

در این مراسم حاج سید جواد حسینی به قرائت آیاتی چند از کلام‌الله قرآن مجید پرداخت و محمدرضا پور معین مدیر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی(ع) و حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی به ایراد سخن پرداخت

در این مراسم، مدیر سیزدهمین دوره مسابقات سراسری و بین المللی دارالقرآن امام علی(ع) به ارائه گزارشی از نحوه برگزاری این مسابقات پرداخت و اظهار داشت: برای برگزاری این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ کل، حفظ 20 جزء، حفظ 10 جزء و قرائت تحقیق و ترتیل از 20 روز گذشته فراخوان دادیم.

محمدرضا پور معین با اشاره به ثبت‌نام بیش از 5 هزار 670 نفر در سایت این مسابقات گفت: 20 درصد از این تعداد به دلایل مختلف من‌جمله شرایط آب و هوایی در این مسابقات شرکت نکردند و درمجموع حدود 3 هزار و 800 نفر در این مسابقات شرکت کردند.

سپس حجت الاسلام والمسلمین عابدی مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی، توفیقات انسان در زندگی را در گرو انس با قرآن کریم دانست و گفت: قرآن بر روی فهم و هوش انسان تأثیر می‌گذارد و رونق‌بخش زندگی انسان است؛ درنتیجه باید همه ما در خدمت قرآن مجید باشیم چراکه خیر دنیا و آخرت در گرو انس با قرآن کریم است.

در پایان مراسم از برگزیدگان رشته‌های حفظ  کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، حفظ ده جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Fatemeh.Y IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۴
    1 0
    من در این مسابقه شرکت کردم رتبه دوم ترتیل روهم در بخش خواهران زیر ۱۶ سال کسب کردم ولی هیچ جایزه ای به بنده ندادن، واقعا متاسفم چون نه گوشی برمیدارن نه سایتشون باز میشه