پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
یعقوبی

حوزه/ امام‌جمعه بجنورد، معامله قرن رئیس‌جمهور آمریکا را نقشه مفتضحانه و شکست‌خورده دانست و گفت: سران کوته‌فکر استکبار با ترسیم نقشه شوم معامله قرن، سعی در نجات صهیونیست و خودشان دارند، اما این تلاش‌ها آن‌ها را از ورطه هلاکت و غرق شدن نجات نخواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در بازدید از نمایشگاه انقلاب در بجنورد، با تبریک ایام‌الله دهه فجر، این ایام را مصداق آیه شریفه‌ای برشمرد که خداوند به‌وسیله حجت‌های خود مردم را از گمراهی و تاریکی‌ها خارج و به نور وارد می‌کند.

وی اضافه کرد: در چنین روزهایی بود که نفس باطل به شماره افتاد و حق جانی تازه گرفت و انقلاب اسلامی با پیروزی خود به رهبری امام راحل باطل را محو کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با بیان اینکه در این راستا هنر بزرگ امام راحل بسیج دل‌ها بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در امامت و ولایت همچون آهنربایی قوی و قدرتمند در یک حوزه مغناطیسی وسیع دل‌های شیفته آزادی، عدالت و استقلال را به سمت خود جذب کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی تصریح کرد: در این روزها مردم دلداده و عاشق علیرغم تهدیدات نظامی فوج فوج برای استقبال از ابرمردی از سلاله انبیا و بزرگ‌مرد تاریخ آمدند.

وی با بیان اینکه فرق بین امام (ره) و طاغوت این است که طاغوت بر جسم‌ها حکومت می‌کرد؛ اما امام خمینی (ره) بر دل‌ها، اظهار کرد: این انقلاب با خون پاک هزاران شهید گلگون‌کفن به‌ویژه شهید عزت و مقاومت سردار حاج قاسم سلیمانی جان و پا گرفته و جوانان غیور این مرزوبوم مشی و مکتب حاج قاسم را تا پیروزی نهایی ادامه خواهند داد.

امام‌جمعه بجنورد در ادامه با اشاره به آیات سوره مبارکه حشر، افزود: خداوند به دست مؤمنین عصر ما دژهای مستحکم و حصین مستکبرین و مستبدین را زیر و رو و کاخ طاغوت و عصیان را به مدد ایمان و اعتقاد راسخ انقلابیون ویران کرد که این از معجزات کم‌نظیر بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و حماسه تشییع پیکر مطهر این مجاهد بزرگ اسلام را انقلاب سوم عنوان کرد و گفت: ملت در تشییع سردار سلیمانی ثابت کردند شایسته ظهورند و آمادگی استقبال از ظهور امام معصومشان را دارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: انتخابات اسفند و انتخابات‌های پیش رو امتحان حساس و مهم دیگری برای ملت ایران است که باید دقیق و هوشیار باشند.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی اظهار کرد: باید ملت ایران با نگاهی فعال، مؤثر و نقش‌آفرین به انتخابات بنگرند؛ چراکه دشمن برای انتخابات اسفندماه نقشه‌ها دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی همچنین معامله قرن رئیس‌جمهور آمریکا را نقشه مفتضحانه و شکست‌خورده دانست و گفت: سران کوته‌فکر استکبار با ترسیم نقشه شوم معامله قرن سعی در نجات صهیونیست و خودشان را دارند؛ اما یقین داریم این تلاش‌ها آن‌ها را از ورطه هلاکت و غرق شدن نجات نخواهد داد بلکه زودتر به نقطه پایانی هلاکت نزدیک خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha