سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شکایت مرد مسلمان از گوشت خوک در پیتزای حلال

حوزه/ یک مرد مسلمان اهل دیربورن در ایالت میشیگان آمریکا، از فروشگاه زنجیره ای پیتزای لیتل سیزرز به خاطر تقلب در فروش پیتزای حلال و دادن پیتزا حاوی گوشت خوک شکایت کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از opposingviews، یک مرد مسلمان از فروشگاه زنجیره ای پیتزای لیتل سیزرز در دیربون میشیگان شکایت کرده و می گوید این پیتزا فروشی با دادن پیتزا حاوی گوشت خوک، دین و ایمان او را به خطر انداخته است

محمد بازی در دیربورن، دادخواستی را علیه لیتل سیزرز تنظیم کرده و خواستار غرامت شده است. وی گفته که آن ها با ادعای «حلال» بودن محصولات شان مسلمانان را فریب داده و در مقابل پیتزای حاوی گوشت خوک به او داده اند.

به گفته وکیل بازی، در این شکایت صدمیلیون دلاری، آمده است که این فروشگاه «دستورالعمل ضدتقلب و برچسب حقیقی» را زیر پا گذاشته است. زوج مسلمان وقتی فهمیدند که پیتزا حاوی گوشت خوک بوده مریض شده اند. سپس در تاریخ ۲۳ مارس به اداره پلیس دیربورن رفته و شکایت نامه ای در این رابطه پر کرده اند. سپس در ۲۴ می، یک پیتزای پپرونی حلال دیگر از آنجا سفارش داده و وقتی درب آن را باز کرده اند مشاهده می کنند که باز هم حاوی گوشت خوک است. آن ها از این روند به صورت مستند عکس برداری کرده و در شکایت نامه خود به آن اشاره کرده اند.

این وکیل گفت: او به مغازه رفته و سعی می کند با مدیر فروشگاه صحبت کند و او نیز تایید می کند که گوشت خوک در پیتزا ریخته شده است. اما بعد مدعی می شود که آن ها پیتزای معمولی سفارش داده اند.

وی خاطرنشان کرد: مردم حق دارند از «کلاهبرداری» که در دیربون میشیگان رخ داده مطلع باشند، ایالتی که بیشترین جمعیت مسلمانان آمریکای شمالی در آنجا زندگی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha