جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ابوشریف

حوزه/ نماینده جهاد اسلامی به معامله قرن اشاره کرد و یادآور شد: این قرارداد، سیاسی و به منظور حذف فلسطین است و ما نه تنها آن را بلکه اصلا رژیم صهیونیستی را نمی پذیریم. جای تاسف دارد که برخی از رهبران کشورهای اسلامی در راه خباثت هزینه می کنند

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، ناصر ابوشریف در کنفرانس بین المللی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛ جغرافیای مقاومت و امنیت جهانی» در مشهد با اشاره به انقلاب اسلامی ایران و تاثیر آن، ابراز کرد: این انقلاب یک سونامی در جهان بود و ایران، تنها پایگاه اسلام در منطقه و دنیاست و شایستگی رهبری امت اسلامی در همه سطوح تمدنی و سیاسی را دارد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران کوشید که مسیر امت اسلامی را به طور صحیح قرار دهد و به جایگاه خود برگرداند تا پیرو دشمنان نباشند، اظهار کرد: این انقلاب برای همه مسلمانان است و تنها به یک مکان جغرافیایی خاص محدود نمی شود؛ از این رو، باید بر اساس یک طرح واحد که همان جمهوری اسلامی که امام خمینی(ره) بنا نهادند، حرکت کنیم که در برابر برنامه های غربی و صهیونیستی ایجاد شده است.

ابوشریف، مقام معظم رهبری را حافظ خط امام راحل دانست و درباره فرمانده شهید سپاه قدس، گفت: حاج قاسم سلیمانی فرد ممتاز و ویژه ای در خدمت طرح اسلامی و مقابله با برنامه های استکباری بود که از همه محورهای مقاومت حمایت می کرد و کوشید این محور را تقویت کند و رشد دهد.

وی افزود: همه حرکت شهید سلیمانی به سمت قدس بود و با این مسیر صحیح هرگز از راه خود منحرف نشد و همان فردی بود که جبهه مقاومت را در مسیر درست با هدف وحدت اسلامی قرار داد.

نماینده  جهاد اسلامی با بیان اینکه علت انحراف برخی از گروه های اسلامی اشتباه در دشمن شناسی بود، تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی جبهه ای منسجم را در منطقه ایجاد کرد و دشمن را به خوبی می شناخت.

وی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی اجرا کننده اندیشه امام خمینی و رهبر معظم انقلاب بود که مسئله نخست جهان اسلام را فلسطین می دانند، اظهار کرد: جبهه مقاومت جبهه ای است که باید به دنبال خروج خارجی ها از منطقه و ریشه کن کردن صهیونیست باشد تا امت اسلام پیشرفت کند.

ابوشریف در ادامه به معامله قرن اشاره کرد و یادآور شد: این قرارداد، سیاسی و به منظور حذف فلسطین است و ما نه تنها آن را بلکه اصلا رژیم صهیونیستی را نمی پذیریم. جای تاسف دارد که برخی از رهبران کشورهای اسلامی در راه خباثت هزینه می کنند که البته طبق بیان قرآن کریم آنها شکست می خورند و پیروزی از آن مقاومت خواهد بود.

وی گفت: درست است که قرارداد ترامپ هست، اما ما وعده تخلف ناپذیر الهی را داریم که محقق خواهد شد.

گفتنی است این کنفرانس هم اکنون در محل مجتمع فرهنگی آفتاب ولایت مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/۳۱۳/۲۵

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha