چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله طبرسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) از دلدادگان و مروّجان فرهنگ قرآن و ولایت اهل بیت(ع) بود، تصریح کرد: خدمات چهل ساله ایشان در سنگر امامت جمعه همواره ماندگار خواهد ماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با تسلیت ارتحال آیت الله طبرسی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه ، محضر رهبر معظم انقلاب و روحانیت استان مازندران به ویژه علمای شهرستان ساری، گفت: عمر با برکت این عالم وارسته صرف خدمت به دین، اهل بیت(ع)، انقلاب اسلامی و حوزه های علمیه شد.

وی با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) در دو دهه جایگاه نمایندگی ولی فقیه در استان و همچنین چهار دهه امامت جمعه ساری خدمات ارزشمند و ماندگاری به انقلاب و نظام اسلامی ارائه کردند، افزود: خدمات خالصانه این عالم ربانی همواره نزد مردم این استان ماندگار خواهد ماند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی در علم و فضل از محضر بزرگان، علما و فقهای دین بهره های فراوانی بردند، بیان داشت: این شخصیت انقلابی و وارسته به حسن خلق و رفتار عالی مزین  و مشهور بود.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که آیت الله طبرسی، عالمی انقلابی و مطیع واقعی ولایت بود، خاطرنشان کرد: ایشان در دفاع از ولایت و رهبری همواره پیشگام و ثابت قدم بودند.

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که آیت الله طبرسی(ره) از دلدادگان و مروجان فرهنگ قرآن و ولایت اهل بیت(ع) بودند، تصریح کرد: خدمات چهل ساله ایشان در سنگر امامت جمعه همواره ماندگار خواهد ماند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران، آیت الله طبرسی را محور وحدت و همدلی در استان دانست و بیان داشت: ایشان در هشت سال دفاع مقدس همواره پشتیبان رزمندگان و ایثارگران بود.

وی به تلاش آیت الله طبرسی در تقویت حوزه های علمیه اشاره کرد و گفت: ایشان در طول سال های اخیر همواره دغدغه تقویت حوزه و همچنین رفع مشکلات طلاب و روحانیان را داشتند و در این مسیر تلاش های بسیاری انجام دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha