شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خانم ظهیری پور

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه کشور گفت: دشمن برای برگشتن به سلطه، تمام اهداف شوم خود را به کار گرفت و با شدیدترین توطئه‌ها علیه انقلاب وارد عمل شد اما خدا دست ما را گرفت و امروز باید بیش از پیش شکرگزار این نعمت انقلاب و رهبری باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، خانم معصومه ظهیری پور، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه کشور، ظهر امروز در همایش «گفتمان ولایت فقیه و انقلابی گری» که در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین و با حضور بانوان منتخب این استان برگزار شد، اظهارداشت: پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد در راه خدا است؛ از این رو باید قدردان حضور چشم‌گیر مردم در جای‌جای ایران اسلامی باشیم.

خانم ظهیری پور خاطرنشان کرد: ملت ایران با امام زمان(عج) میثاق بسته‌اند که سختی‌ها و ناملایمات را تحمل کرده و هرگز سنگر انقلاب و فرمان‌بری از ولایت‌فقیه را خالی نکنند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ملت ایران ثابت کرده که از جان و مال خود می‌گذرد و همه سختی‌ها را تحمل می کند، اما تعرض به دین خدا را تحمل نمی‌کند.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در حقیقت،  هجرت از جهالت، وابستگی و اسارت به سمت افق روشن آزادی، پیشرفت و عظمت بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه کشور تصریح کرد: ابرقدرت‌ها در برابر توان، ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست‌ خورده‌اند؛ چرا که ملت ایران با مقاومت پیشرفت کرد و هم اکنون اشاعه دهنده تفکر انقلابی در میان ملت‌های آزادی خواه جهان است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: ملت ایران امروز بار دیگر عظمت انقلاب، اسلام و قرآن را به کسانی که نمی‌دانند این ملت چگونه طی این سال ها با تمسک به قرآن و رسول اکرم(ص) راه پیشرفت، ایستادگی و وحدت را طی کرده اند، در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن به دشمنان نشان خواهند داد.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه های کشور گفت: دشمن برای برگشتن به سلطه، تمام  اهداف شوم خود را به کار گرفت و با شدیدترین توطئه‌ها علیه انقلاب وارد عمل شد، اما خدا دست ما را گرفت و امروز باید بیش از پیش شکرگذار نعمت انقلاب و رهبری باشیم.

وی تصریح کرد: نقلاب اسلامی نگاهی نو به جریان مقابله بین کفر و ایمان به وجود آورد و این چیزی است که امروز در ۴۱ سالگی انقلاب به آن افتخار می کنیم.

خانم ظهیری پور عنوان کرد: آنچه به عنوان تبیین انقلاب اسلامی قرار است گفته شود اندیشه انقلاب، اندیشه مقاومت و اندیشه مقابله با کفر است.

استاد حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: شهدا در طول دوران جنگ با راهبری از آرمان‌های امام شهیدان و امام راحل به ما این نکته را آموختند که حدیث وحدت، استقامت، پیروی از ولایت، پرچم داری و زیر نظر بیرق اسلام قرار گرفتن می‌تواند در بسیاری از میادین جنگ که دشمنان نظام علیه ما به راه انداخته اند، ما را به پیروزی رساند.

وی ادامه داد: البته این نقش برجسته بانوان در این سرزمین برجستگی بیشتری داشت و بانوان ایران اسلامی از همان روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی، مردان و فرزندان رشید و شجاع  خود را به حمایت از انقلاب اسلامی تشویق کردند.

لازم به ذکر است، در پایان این مراسم گروه سرود دختران انقلاب قطعاتی از نواهای انقلاب اسلامی را برای حاضرین اجرا نمودند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha