چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ سفر حجت الاسلام والمسلمین غفوری قائم مقام مدیر حوزه های علمیه به سمنان

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: آنچه باعث شد انبیاء الهی قیام کنند، انگیزه معنوی بود، چرا که اهل بیت(ع) مردم را دستور به اطاعت از خدا می دادند و همه شهدا با همین انگیزه وارد میدان شدند و انقلاب را به وجود آوردند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری امروز در مراسم گرامیداشت دهه مبارکه فجر که به همت بسیج شهدای روحانی مرکز مدیریت حوزه های علمیه در این مرکز برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر با بیان این که لازم است انگیزه معنوی در تبلیغ  نقش برجسته ای داشته باشد، گفت: امام راحل، بنیانگذار کبیر انقلاب نیز با همین انگیزه به جهاد با حکومت 2 هزار و 500 ساله شاهنشاهی رفت و با حمایت مردم و روحانیت پیروز شد.

قائم مقام مدیر حوزه های علمیه در امور استان ها ادامه داد: آنچه باعث شد، انبیاء الهی قیام کنند، همین انگیزه معنوی بود، چرا که اهل بیت(ع) دستور به اطاعت از خدا می دادند و در انقلاب هم همین انگیزه بوده است و همه شهدا با همین انگیزه وارد میدان شدند و انقلاب را به وجود آوردند.

وی بیان داشت: باید بدانیم دشمن دنبال این بود اساس دین و اسلام را از بین ببرند، ولی انقلاب این فتنه بزرگ را در نطفه خفه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با بیان این که به وسیله انقلاب توحید در دنیا احیاء شد و همه جوانان برای این مسئله مهم جان خود را فدا کردند، عنوان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هم در ادامه همین راه است و این شهید کسی بود که خالصانه جان خود را فدا و با خدا معامله کرد.

قائم مقام حوزه های علمیه با بیان این که در تبیین انقلاب اسلامی در بُعد انگیزه معنوی کمتر کار شده و اساسا غفلت شده بیان داشت: انگیزه دیگر انقلاب دفاع از ارزشهای دینی بود، زمانی که ملت مسلمان ایران دیدند، افرادی حاکم کشورند که اصلا برای دین و توحید ارزش قائل نیستند و از سویی مستشاران خارجی بر همه چیز این ملت مسلط هستند، وارد میدان شدند و به رهبری امام راحل این کشور را از لوث اجنبی ها پاک کردند.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha