جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
22 بهمن

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه ای از مردم ولایت مدار استان فارس جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، جامعه روحانیت شیراز، طی بیانیه ای از مردم ولایت مدار استان فارس جهت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه دعوت به عمل آورد.

بر اساس این گزارش، متن این بیانیه بدین شرح است؛

والفجر ولیال عشر

اهالی ولایت مدار فارس و مردم شهید پرور سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی

دیروز شما با به صحنه آمدن یکپارچه خود و تشییع باشکوه سید الشهداء مدافعین حرم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید مجاهد مهندس ابومهدی المهندس و یاران وفادارشان، اعتقاد راسخ خود به نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادید و ثابت کردید که پشتیبان ولی فقیه بوده و هستید.

فردا نیز روز میثاق دوباره با امام راحل عظیم الشأن انقلاب اسلامی(ره) و بیعت مجـدد با آرمانهای انقلاب و مقام معظم رهبـری حضـرت آیـت الله العظمـی الامام خامنـه ای مـدظله العالـی می باشد.

۲۲ بهمن امسال روزی است که مجد و عظمت حضور شما در راهپیمایی حماسه ساز اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و حضور پررنگ و با صلابت شما مردم سوخت موشک‌های دیگر جهت بیرون کردن شیطان بزرگ از منطقه خواهد بود. 

ان‌شاءالله امسال باشکوهتر از سال‌های گذشته و با همبستگی فراوان دست در دست هم و با مشت های گره کرده اتحاد و یکپارچگی خود و وحدت جهان اسلام و انزجار از خودکامگان غرب، رژیم صهیونیستی و اذناب آنها در منطقه از جمله کفار تکفیری را با همدلی و همزبانی و یکصدا فریاد خواهیم زد.

وعده ما سه شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۳۹۸ در جای جای استان پهناور فارس ان‌شاءالله

جامعه روحانیت شیراز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha