شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سالک

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین سالک با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، خواستار رسیدگی مسئولان به وضع مردم شد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور در صحنه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را علی رغم تمام تبلیغات دشمن حاوی چند پیام دانست و اظهار کرد: پیام اول آن به استکبار جهانی است که بعد از ۴۱ سال ملت ایران با حضور پرتوان و قدرتمند خود در دفاع و حفظ نظام و وحدت امت حول محور ولایت با قدرت ایستاده است.

وی افزود: پیام دوم این حضور ملت، وحدت برای انتخابات اسفندماه است که باید با قدرت و شور، مردم در این عرصه نیز حضور یابند و افراد مومن، انقلابی، شجاع و کارآمد را انتخاب کنند.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پیام دیگر مردم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را خطاب به مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: مسئولان به وضع مردم رسیدگی کنند.

وی همچنین به وظایف روحانیت و مبلغین به ویژه در قبال گام دوم انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: رسالت حوزه های علمیه و مروجین و مبلغین این است که باید دستاوردهای ۴۱ سال انقلاب را برای مردم بیان کنند و هر چه دستاوردهای انقلاب مطرح شود اعتماد مردم به نظام روزافزون می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha