جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حبیبی

حوزه/ رئیس کل دادگستری اصفهان تصریح کرد: این حضور پرشور نشان می دهد مردم ما هیچ گاه خسته نمی شوند و هر چه بر عمر پربرکت انقلاب اسلامی اضافه می شود عزم مردم در جهت دفاع از نظامی که به اعتقادات آنها گره خورده جزم تر می گردد.

محمد رضا حبیبی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن با اشاره به جلوه های حضور پرشور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: این حضور پرشور نشان می دهد مردم ما هیچ گاه خسته نمی شوند و هر چه بر عمر پربرکت انقلاب اسلامی اضافه می شود، عزم مردم در جهت دفاع از نظامی که به اعتقادات آنها گره خورده جزم تر می گردد.

وی افزود: نظام حکومتی انقلاب اسلامی با نظام های مادی دنیا متفاوت است، چرا که این نظام بر پایه ولایت ائمه اطهار(ع) و در غیاب امام معصوم تحت ولایت فقیه با عقیده و اعتقاد مردم گره خورده است.

رئیس کل دادگستری اصفهان این ریشه اعتقادی نظام و انقلاب اسلامی را موجب ایستادگی ملت ایران در برابر فشارها و توطئه ها دانست و گفت: به همین دلیل است که علی رغم همه فشارها و همه توطئه هایی که وجود دارد، روز به روز عزم مردم جزم تر می شود.

وی هم چنین به بحث امیدآفرینی در انقلاب اسلامی و جایگاه قوه قضاییه در این مسئله نیز اشاره کرد و ادامه داد: شکی نیست که همه باید در جهت عملی شدن امیدآفرینی در مردم اقدام عملی کنیم و قوه قضاییه نیز در مدیریت جدید با همین نیت پیش می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha