جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ راهپیمایی 22 بهمن در قم

حوزه/ حجت الاسلام زمانی گفت: پیام این حضور باشکوه این است که انقلاب، امام و شهدا زنده هستند و مردم هم در کنار این آرمان ها با صلابت تر از همیشه ایستاده اند.

حجت الاسلام غلامعلی زمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به پیام حضور پرشور ملت ایران در این راهپیمایی اظهار کرد: همان طور که ملت ایران نشان داد در طول ۴۱ سال گذشته همواره نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان بسیار ارادت و عشق می ورزد، امروز نیز با توجه به این که سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز شهادت شهید سلیمانی مصادف شد، با عِرق و تعصب خاص و ویژه ای در این راهپیمایی حضور یافتند.

وی افزود: پیام این حضور باشکوه آن است که انقلاب، امام و شهدا زنده هستند و مردم هم در کنار این آرمان ها با صلابت تر از همیشه ایستاده اند.

مسؤول عقیدتی سیاسی ارشد ارتش اصفهان، وظیفه روحانیت را در تداوم انقلاب اسلامی، مردم داری دانست و گفت: اولین وظیفه روحانیت مردم دار بودن و در تلخی ها، شیرینی ها و در مصیبت ها و شادی ها خود را در کنار مردم دانستن است، البته روحانیت همواره این گونه بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha