پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 885953
۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶
تجلیل از برترین های مساجد

حوزه/ در اختتامیه جشنواره برترین ها مساجد قزوین، از ۴۵ نفر از فعالان امور مساجد استان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی، چهارشنبه، ۲۳ بهمن ماه، در اختتامیه جشنواره برترین های مساجد استان قزوین که در سالن شهید مطهری سپاه ناحیه امام حسن(ع) برگزار شد، گفت:  ۲۲ بهمن امسال در شرایط ویژه ای قرار داشتیم و ملت ایران با درایت و بصیرت به صحنه آمدند و پاسخ کوبنده و قاطعی به یاوه گویی های دشمنان و استکبار جهانی دادند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال حرکت در  مسیر گام دوم انقلاب اسلامی را تسهیل کرد و نشان داد ملت ما نه تنها خسته نشده اند، بلکه در گام دوم، آرمان‌های انقلاب را با قدرت و صلابت بیشتری دنبال می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین عنوان کرد: ملت ایران همواره با آگاهی و بصیرت صحنه های بزرگی خلق می کنند و مسئولان هم باید به فکر مسائل و مشکلات مردم باشند.

حجت الاسلام معبودی تصریح کرد: در حقیقت حضور پرشور و تماشایی مردم در لبیک به سخنان رهبر معظم انقلاب بود.

وی اظهار کرد: انقلاب شکوهمند ثمره ایثارگری هزاران شهید و مبارزه فی‌سبیل الله است و باید علاوه بر صیانت از این نعمت با پیروی از ولایت فقیه، نگذاریم انقلاب به دست نااهلان بیفتد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین با اشاره به نقش تاثیرگذار مساجد در نظام اسلامی، بیان کرد: در نگاه مسلمین مساجد و اماکن مذهبی به‌عنوان بهترین مکان‌ها برای کسب معنویت و دستیابی به صفای باطن در نظر گرفته می‌شوند.

در پایان مراسم از ۴۵ نفر از فعالان امور مساجد استان قزوین تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha