جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید ضیاالدین هاشمی

حوزه/ امام جمعه آوج به تأسیس حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) این شهرستان اشاره کرد و گفت: ۴ سال از زمان تأسیس این پایگاه معنوی می گذرد ،ولی مشکل کمبود فضای آموزشی طلاب همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سیدضیاالدین هاشمی، صبح امروز در نشستی با مدیر و معاونین حوزه علمیه قزوین که در دفتر امام جمعه آوج برگزار شد، از حضور پرشور ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد.

وی اظهار کرد: مردم همواره با حضور ارزشمند و معنادارشان، وفاداری خود را به نظام و آرمان‌های انقلاب به اثبات رسانده‌ و بر دل دشمنان لرزه می افکنند و ما باید قدردان این حضور باشیم.

امام جمعه شهرستان آوج  بیان کرد: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و در مقاطع حساسی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز به کمک مردم دارد، با جان و دل در صحنه وارد می شوند و همواره حضورشان کارگشا بوده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی تصریح کرد: از ثمره‌های انقلاب، ظهور انسان‌های بزرگی همچون سردار سلیمانی است؛ شهادت سردار موج مقابله با استکبار و ایادی آن را در جهان به راه انداخت.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان آوج با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه، بیان کرد: دشمنان نقشه خود را بر اساس حضور مردم در صحنه های انقلابی همچون انتخابات  ترسیم می کنند و این را خوب می دانند که حرکت ملت ما امید بخش برای تمام ملت های دنیا است.

وی اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند که  ملت ایران  در انتخابات شرکت نکنند، اما نمی فهمند هرچه کید و توطئه کنند مردم مصمم تر می شوند.

 امام جمعه آوج به تأسیس حوزه علمیه امیرالمومنین (ع) این شهرستان اشاره و عنوان کرد: ۴ سال از زمان تأسیس این پایگاه معنوی می گذرد ،ولی مشکل کمبود فضای آموزشی طلاب همچنان ادامه دارد.

امام جمعه شهرستان آوج بیان کرد: سال گذشته برای جذب طلاب، تعدادی از اساتید را به روستاها و شهرهای تابع این شهرستان اعزام شدند تا در رابطه با اهمیت و جایگاه حوزه های علمیه برای مردم و جوانان سخن بگویند. در تلاشیم امسال هم این روش را دادمه دهیم.

حجت الاسلام هاشمی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه تأسیس حوزه علمیه در شهرستان آوج برکات فراوانی داشته؛ طلاب و اساتید فعالیت های فرهنگی، مذهبی و بصیرتی در مساجد، مدارس و ادارات دارند و مورد استقبال مردم و مسئولین قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha