شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
هشمتین مراسم سالانه شام میان ادیانی در کلیسای پاسادینا

حوزه/ کلیسای جهانی یونیتاریست در شهر پاسادینا در ایالت کالیفرنیای آمریکا، ۲۳ فوریه ۲۰۲۰، میزبان هشتمین مراسم سالانه شام میان ادیانی حلال خواهد بود که اکثرا برای مسلمانان ترتیب داده شده است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از pasadenastarnews، کلیسایی در شهر پاسادینا در ایالت کالیفرنیای آمریکا، میزبان شام «حلال» میان ادیانی با حضور جامعه اسلامی به هدف گردهم آوردن مردم با ادیان مختلف خواهد بود.

کلیسای جهانی یونیتاریست در پاسادینا در ساعت ۵:۴۵ بعد از ظهر ۲۳ فوریه ۲۰۲۰  میزبان هشتمین شام سالانه بین ادیانی حلال  می باشد. هرچند این مراسم ویژه مسلمانان ترتیب داده شده اما پیروان دیگر ادیان و مکاتب نیز می توانند در این گردهمایی حضور یابند.

در اطلاعیه منتشر شده توسط کلیسا آمده است: چه مسلمان باشید و چه نباشید، کلیسای ما برایش فرقی ندارد و این رویداد فرصتی است که پیروان ادیان مختلف با همدیگر ارتباط برقرار کنند. با هم و در کنار هم دعا بخوانند و درباره دنیای همدیگر بیشتر بیاموزند. هدف اصلی ما ایجاد گفتگو در جامعه پاسادینا است و هر ساله نیز این کار را انجام می دهیم.

غذای تهیه شده برای این مراسم مطابق با قوانین شرعی و به صورت حلال تدارک دیده شده و این رویداد بلافاصله پس از نماز مغرب برگزار خواهد شد.

 گفتنی است مسیحیان عضو کلیسای یونیتاریست، نسبت به دیگر مسیحیان رابطه نزدیک تری با مسلمانان داشته و دین آن ها یک فلسفه هدایتی دارد.

بنا به گفته وب سایت این گروه ، «دین به تمام سنت هایی که به دنبال رحمت و مدارا باشند، احترام می گذارد. از دیدگاه ما آزادی، مدارای مذهبی، تعقل و دلسوزی محمترین عامل اتحاد هستند و همه حق دارند که مسیر درست زندگی را خودشان انتخاب کنند.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha