جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانم رجب زاده

حوزه/ مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، سرنوشت کشور و ملت اسلامی را رقم می زنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم فرحناز رجب زاده در نشست روشنگری «اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و معیارهای انتخاب اصلح» در جمع طلاب و کارکنان مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان، عدم شرکت در انتخابات را بی تفاوتی در تعیین سرنوشت کشور دانست که این بی تفاوتی تبعات بسیاری زیادی از جمله تسلط دشمن بر کشور و دین را بدنبال خواهد داشت.

وی افزود: با حضور در انتخابات، موجبات رضایت امام عصر(عج)، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را فراهم کرده و به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنیم.

مشاور مدرسه علمیه الزهرا(س) گرگان با استناد به کلام امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری حضور در انتخابات را یک تکلیف دانست و ادامه داد: با حضور در انتخابات در تعیین سرنوشت خود تأثیر گزار خواهیم بود، ملت ایران، مدیون امام راحل، شهدا، جانبازان و خانواده های شهدا هستند، لذا با حضور حداکثری در انتخابات، ادای دِین نموده و انقلاب را حفظ خواهیم کرد.

رجب زاده گفت: مردم با حضور در انتخابات و انتخاب فرد اصلح، سرنوشت کشور و ملت اسلامی را رقم خواهند زد، البته «اصلح» در نگاه مقام معظم رهبری عبارت از دارا بودن تعهد، تخصص و شناخت و درک درد مردم کشور است.

وی، تعهد را به معنای ایمان و تقوا و تخصص را اعم از علم و تجربه دانست و از دیگر ویژگی های فرد اصلح را پرهیز از فساد و اشرافی گری معرفی کرد و گفت: حضور در انتخابات و تبلیغ و تشویق مردم برای حضور حداکثری در انتخابات وظیفه همه ملت شریف ایران است که با این امر، در مسیر حفظ و دفاع از نظام و انقلاب حرکت خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha