شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مسلمانان ایندیانا خواستار استعفای نماینده اسلام هراس شدند

حوزه/ یک نماینده اسلام هراس که در پست فیس بوکی به مسلمانان اهانت کرده بود مجبور به استعفا شد و اکنون جایگزین وی نیز اقدام مشابهی را انجام داده و مسلمانان خواستار استعفای او هستند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از heraldbulletin، شورای روابط اسلامی آمریکایی (کایر) بزرگترین سازمان حامی و مدافع حقوق مدنی مسلمانان در ایالات متحده، خواستار استعفای راجرز استوارت، نماینده تازه منصوب شده شورای شهر کوکومو در ایالت ایندیانا به خاطر پست ضدمسلمانی در شبکه اجتماعی فیس بود شد.

این نماینده شورای شهر چهارشنبه گذشته در انتخابات حزبی منطقه چهار شهر انتخاب شد. وی جایگزین جورج جونز نماینده دیگر شورا شده که اهانت های تحقیرکننده ای علیه مسلمانان در فیس بوک منتشر کرده بود و به همین جهت نیز مجبور به استعفا گردید.

 استوارت نیز اندکی پس از حضور در دفتر شورا، مطلبی متعصبانه علیه مسلمانان در فیس بوک منتشر کرده و به اسلام و مسلمانان اهانت کرده است.

مطابقه مقاله‌ای که روز سه شنبه توسط کوکومو پرسپکتیو منتشر گردید، استورات در فوریه مطلبی در فیس بوک گذاشته و گفته که حاضر نیست در مقابل مسلمانان سر تسلیم فرود آورد و اگر آنان ها در کشور او احساس راحتی نمی کنند و به قوانین آمریکایی پایبند نیستند باید این کشور را ترک کنند!!

استوارت همچنین پستی را به اشتراک گذاشته و گفته هر نماینده ای که هنگام ورود به دفاتر اداری آمریکا به کتاب قرآن سوگند یاد کند «خائن» محسوب می شود. وی عکس ایلهان عمر نماینده مسلمان و محجبه مینه سوتا را در عکس ضممیه کرده است.  

صفحه فیس بوک استوارت اندکی پس از اینکه روزنامه به مطلب اشاره کرد آن را حذف کرده است.

ابراهیم هوپر ، مدیر ارتباطات ملی شورای مسلمانان (کایر) گفت:  همانطور که خواستار استعفای مقام قبلی اسلام هراس  شدیم،  از آقای استوارت نیز می خواهیم که از سمت خود استعفا دهد و شخصی که به آزادی های دینی همه مردم احترام می گذارد به جای او در کرسی نمایندگی شورا بنشیند.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha