پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سبحانی نیا

حوزه/  مدیر علمیه قزوین گفت: تشکیل مجلس قوی و انقلابی، اولویت اصلی ملت ایران در انتخابات باشد.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ملت با بصیرت ایران بار دیگر در آزمونی بزرگ شرکت کرده و برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار کشور رقم خواهند زد.

وی افزود: عمل به وظیفه شرعی و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب برای انتخاب افرادی اصلح و شایسته و تشکیل مجلس قوی و انقلابی، باید اولویت اصلی و جدی ملت ایران در انتخابات مجلس شورای اسلامی باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: باید ملت ایران نمایندگانی را انتخاب کنند که در مقابل دشمنان سرسخت و توجه جدی به مسائل اقتصادی و معیشت مردم داشته و حریص به مال دنیا نباشند.

وی ادامه داد: بی شک تحقق این مهم در پس وحدت و یکپارچگی و تجمع آراء دلسوزان انقلاب اسلامی پیرامون افراد برخوردار از شایستگی و نیز مقبولیت اجتماعی بیشتر میسر خواهد شد و پراکندگی آراء امت فداکار و انقلابی زمینه را برای ورود نا اهلان به مجلس فراهم خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی گفت: قطعاً در روز دوم اسفندماه ملت ایران با حضور پرشور خود توطئه های دشمنان را خنثی کرده و با امام(ره)، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات و انتخاب نمایندگان اصلح، تصریح کرد: مدیران، اساتید و طلاب گرامی در راستای تشکیل مجلسی قوی و کارآمد توجه ویژه به خصوصیات های نماینده اصلح داشته و این ویژگی ها را برای مردم تبیین کنند. 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha