جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیمی پور امام جمعه آبادان

حوزه/ حجت‌الاسلام ابراهیمی پور گفت: مبادا نامزدی در صورت رأی نیاوردن، آب به آسیاب دشمن بریزد؛ تخریب رقبا در صورت عدم کسب رأی، بی‌معناست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی پور شامگاه پنج‌شنبه در نشستی با نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر ایجاد مجلس و قوانینی قوی تأکید دارند، اظهار داشت: مردم باید نماینده‌ای را انتخاب کنند که به تعبیر امام راحل در رأس قرار گیرد و بتواند برای موتور پیشران کشور، ریل‌گذاری کند.

وی با ابراز تأسف نسبت به برخی اظهارنظرها در فضای مجازی، گفت: این باعث تأسف است که برخی از حامیان نامزدها براساس خبرهای مستندی که به ما رسیده در فضای مجازی بداخلاقی می‌کنند؛ برخی از افراد به دنبال فضاسازی و اتهام هستند که مصداق آن غیبت، تهمت و فسق است.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور تأکید کرد: سال‌های متمادی به‌ عنوان نماینده شورای نگهبان در صندوق‌های رأی حضور داشته‌ام، در این سال‌ها حتی اجازه جابجایی یک رأی را هم ندادیم و امروز هم نخواهم داد.

وی تصریح کرد: تخلف در انتخابات، جزئی از برنامه و شانتاژهای تبلیغاتی دشمنان، برای دلسرد کردن مردم و هدایت ذهن‌ها به مسیر منفی است.

امام جمعه آبادان، با بیان اینکه تخریب رقبا در صورت عدم رأی آوردن، بی‌معناست، گفت: نامزدها در هنگام ورود به جریان انتخابات قطعاً می‌دانستند که از مجموع کاندیداها سه نفر رأی می‌آورند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی پور خطاب به نامزدهای انتخابات مجلس، تأکید کرد: از نامزدهای انتخاباتی می‌خواهم پس از پایان رأی‌گیری و اعلام آرا، مقابل قانون نظام جمهوری اسلامی تمکین کرده و اگر شبه ای برای کاندیدایی وجود داشت، از راه قانونی ورود کند.

وی در ادامه تصریح کرد: مبادا نامزدی در صورت رأی نیاوردن، آب به آسیاب دشمن ریزد و خدایی ناکرده، موجب خدشه‌دار شدن اساس انتخابات شود.

امام جمعه آبادان در پایان گفت: ممکن است تعداد آرای نفر سوم با نفر چهارم کم باشد؛ از این‌ رو اگر شبهاتی دارند، نباید انتخابات و نظام را متهم کرده و اصل انتخابات را زیر سؤال ببرند؛ بلکه باید از راه صحیح و قانونی پیگیر شوند و بحمدالله قانون اساسی راه‌های زیادی را برای گرفتن حق نامزدها در اختیارشان قرار داده است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha