چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: ورود مهمان ناخوانده ای بنام کروناویروس موجی از نگرانی ها را در جامعه به همراه داشته است، اما با اعتقاد به رحمت الهی و اعتماد به کادر پزشکی و درمانی این بلا درمان و ریشه کن خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در دیدار با اعضای بسیج جامعه پزشکی آذربایجان شرقی با بیان اینکه نیاز امروز مردم در کنار دریافت اقلام بهداشتی و درمان برای مبارزه با ویروس کرونا، داشتن امید و انگیزه است، گفت: پزشکان و کادر درمانی که این روزها در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند، در کنار انجام رسالت خطیر خود برای درمان بیماران، امید را به جامعه تزریق کنند.

امام جمعه تبریز افزود: در این ایام که جامعه درگیر بلای کرونا است باید از توسل و تمسک به درگاه الهی غافل نشویم، چرا که اعتقاد ما بر این است که با امدادها و الطاف الهی می توان از سد بلاها و آسیب ها به راحتی عبور کرد.

وی ادامه داد: بسیج جامعه پزشکی یکی از گروه های جهادی است که فعالیت های ارزشمندی برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات رایگان پزشکی داشته است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به مقبولیت بالای بسیج جامعه پزشکی در بین مردم، از پزشکان عضو این جامعه خواست به ارائه خدمات پزشکی رایگان در مناطق محروم و اماکن عمومی خصوصا مصلی ها توجه داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha