جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
فاطمیه

حوزه/ ‌ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: منتخبان ملت به وعده های خود عمل کنند و شعارهای تبلیغاتی و وعده هایی که در ایام انتخابات به مردم دادند را هیچ گاه فراموش نکنند و پس از ورود به مجلس به آنها عمل کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان امروز در دیدار با مهندس لطف الله سیاهکالی، منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به منتخبان خانه ملت، گفت: حضور پرشور ملت ایران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نقش مهم و اساسی در تعیین سرنوشت کشور داشت و مردم با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشتند.

امام جمعه اقبالیه با اشاره به رسالت حساس و مهم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: تا قبل از انتخابات، نامزدها برنامه ها و وعده هایی به مردم می دهند که پس از ورود به مجلس باید به این شعارها عمل کنند تا مردم دلسرد نشوند.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مردم امیدوارند تا مسئولان با دلسوزی بیشتر و مجاهدت، مسیر شکوفایی اقتصاد کشور را با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های داخلی هموار کنند.

مهندس لطف الله سیاهکالی، نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: در شرایط فعلی، استان از نظر بودجه ای وضعیت مناسبی ندارد و همچنین وضعیت گارگران و صنعت ما نیز مناسب نیست و مشکلات متعددی داریم، لذا برای حل این مشکلات برنامه ریزی جدی داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha