جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم

حوزه/ معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم از اختصاص ظرفیت پنج کارخانه مواد شیمیایی قم به تولید مواد ضدعفونی کننده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، مهرداد غضنفری معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم در بازدید از کارخانه‌های تولید مواد شیمیایی و بهداشتی در شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: در حال حاضر ۵ کارخانه تولید مواد شیمیایی آرایشی و بهداشتی با تغییر فرمول اقدام به تولید ۱۰۰ هزار محصول ضدعفونی کننده در روز دارند.

معاون هماهنگی و امور اقتصادی استانداری قم افزود: این محصولات در اختیار مراکز بهداشتی، درمانی، دندانپزشکی‌ها ، اماکن عمومی و داروخانه‌ها قرار می‌دهند.

غضنفری از راه اندازی دو کارخانه تولید ماسک در استان خبر داد و گفت: این دو کارخانه با نصب دستگاه‌ها روزانه ۵۰ هزار ماسک تولید می‌کنند.

مدیرعامل شرکت رفاه شیمی با اشاره به فرمول ساخت مایع ضدعفونی کننده، افزود: این مایع با الکل ۷۰ درصد با استفاده از اسانس و مواد مرطوب کننده تولید شده که قابلیت استفاده برای دست، البسه، سطوح و حتی ظروف را دارد.

مدیرداخلی شرکت آرایشی بهداشتی تابش نور هم گفت: این شرکت از سه روز گذشته با تغییر در خط تولید شامپو و شامپوهای رنگ مو اقدام به تولید ژل ضدعفونی کننده دست داشته و روزانه ۲۰ هزار از این محصول را تولید می‌کند در صورت تامین مواد اولیه به خصوص الکل، امکان افزایش این میزان تولید وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha