پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دعای هفتم صحیفه سجادیه

حوزه/ رئیس تبلیغات اسلامی اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پویش قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در اهواز، گفت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعا و توسل و خاصه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه، مساجد اهواز و خوزستان شب جمعه این هفته، اقدام به برگزاری مراسم «قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه» می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه در مساجد و هیئات اهواز، اظهارداشت: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعا و توسل و خاصه قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه که در رابطه با رفع بلا و غم و اندوه است، مساجد اهواز و استان شب جمعه این هفته، اقدام به برگزاری مراسم «قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه» می‌کنند.

وی تصریح کرد: توجه به دعا و ادعیه در رفع بلا و گرفتاری از توصیه‌های اکید ائمه اطهار(ع) بوده و لازم است که در این روزهای سخت و دشوار برای مردم، به آن توجه ویژه داشت.

حجت‌الاسلام پشم فروش در پایان گفت: اگرچه جریان ضدانقلاب، از هر فرصتی برای ضربه به اعتقادات دینی مردم استفاده می‌کند و این روزها شائبه و چالش «شفابخشی ائمه و احتمال بیمار شدن به‌وسیله ضریح» را مطرح می‌کنند، اما قطعاً مردم بین دو مقوله تقدس بارگاه ملکوتی حضرات معصومین(ع) با رعایت مسائل بهداشتی، تفکیک قائل شده و می‌دانند که توسل به ائمه اطهار(ع) هیچ منافاتی با عدم حضور در اماکن مقدسه در این ایام به دلیل حفظ دستورات بهداشتی ندارد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    5 0
    سلام به حق این دعا خدایا مملکت امام زمان عجل الله فرجه و شریف را از بلایا و این ویروس حفظ فرما از سربازان سلامت و خبرگزاری حوزه نیز متشکریم
  • نرگس البومسعودخواه IR ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    عالی
  • الهه IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۳
    3 0
    مارا هم دعا کنید