شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت السالام سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: فعالان قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به کمک رسانی مردم در بیماری کرنا اکتفا نکنند، بلکه باید در همه عرصه ها همراه و همگام با مردم باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، عصر امروز در جمع فعالان قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین در سالن اجتماعات مدیریت حوزه استان، گفت: طلاب سربازان ولی عصر امام زمان(عج) هستند و وظیفه  آنان  تبلیغ دین است، یکی از مصادیق تبلیغ خدمت رسانی به مردم است و در حوادث مختلف از قبیل زلزله، سیل و یا همین بیماری کرونا که مدتی است کشور را درگیر کرده، طلاب باید به طور طلاب  گسترده به مردم خدمت رسانی کنند و  در عرصه خدمت رسانی به مردم  پیشگام باشند.

وی افزود: برای پاسخ‌گویی به مسائل دینی روز جامعه ابتدا باید جامعه خود را بشناسیم و بدانیم انتظارات مردم از حوزه‌های علمیه چیست تا در همان راستا خود را تقویت کرده و آماده پاسخ‌گویی و خدمت رسانی به مردم باشیم.

مدیر حوزه علمیه قزوین با استناد به آیه مبارکه «کونوا دُعاةً لِلنّاسِ بِغَیرِ ألسِنَتِکُم»، بیان کرد: شما طلاب علوم دینی مردم را بدون زبان(بلکه با عمل خویش) به سوی خوبی فرا خوانید  و مردم باید از شما سخت کوشی در راه دین و صداقت و خدا ترسی درز شما مشاهده کنند.

وی ضمن تقدیر از فعالان قرارگاه جهادی در حوزه علمیه قزوین ادامه داد: مدتها است که این موضوع در جلسات مختلف بررسی شده تا با برنامه دقیق و حرکتی منسجم در سختی ها همراه مردم باشیم

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا عنوان کرد: شما فعالان این قرارگاه به کمک رسانی مردم در بیماری کرنا اکتفا نکنند، بلکه باید در همه عرصه های مختلف همراه و همگام با اقشار مختلف مردم باشید.

وی تصریح کرد:تشکیل قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین، حرکتی ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مردم و تبلیغ دین است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود US ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۱/۱۲
    0 0
    مریضهاتون را به بیمارستانها نسپاریدمن خودم پدرم را بیمارستان خواباندنم طی دو روز کشتنش من این دوروزا پشت پنجره بودم نه قرصاشا میدادند نه غذا و... حتی با حیوان هم همچون برخوردی نمی کنند