پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دکتر سقائیان نژاد

حوزه/ به دنبال فعالیت‌ گسترده پرسنل و مدیران حوزه بهداشت و درمان استان قم در هفته‌های اخیر، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم با ارسال نامه‌ای به رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم از خدمات این قشر فرهیخته تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در پی شیوع بیماری‌های واگیردار در هفته‌های اخیر و افزایش چشم‌گیر بیماران مبتلا به کرونا، شهردار قم با ارسال نامه‌ای از تلاش‌ها و خدمات مجموعه کارکنان و مدیران بخش بهداشت و درمان استان قم در درمان این بیماران تقدیر و تشکر کرد.

متن این نامه که به دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم به نمایندگی از تمامی تلاشگران عرصه بهداشت و سلامت استان قم ارسال شده است، به این شرح می‌باشد:

خلق جلوه‌های ویژه خدمت در سایه سلامتی، آرامش بخشی، مهربانی و محبت، هنر خلاقان عرصه کار و عمل است که مجاهدت‌های ایثارگران و شهدا را در سنگری دیگر برای دفاع از سلامت هموطنان عزیز تداعی می‌کند.

خدمت در جوار مضجع نورانی و شریف حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و این آستان با کرامت، مستظهر به عنایتی الهی و توجهی معنوی بوده و تلاش خالصانه و صادقانه شما عزیزان، آینه وظیفه شناسی و پژواک توانمندی است و این توفیق الهی و لطف اهل بیتعلیهم السلام به احترام دعای بانوی باکرامت است و موفقیت و ارتقاء انجام وظیفه را تضمین نموده و برکت آفرین است.

استحکام زنجیره خدمت به پیوند و تعامل حلقه‌های آن است که نمود این موفقیت را با مجاهدت‌های دلسوزانه و بسیار خوب شما بزرگواران شاهدیم و امید است تا بتوانیم زمینه‌های تسریع و تسهیل در خدمت را تشدید نموده و ضمن تکریم و خدمت رسانی را به شایستگی به سرمنزل مقصود برسانیم و این اقدام را می‌توان رزمایش مهربانی و ایثار برای الگو بخشی و درس آموزی ملی و بین المللی توصیف نمود.

بی شک پیشگامی در خط مقدم خدمت رسانی از افتخارات شما عزیزان است که میزان سنجش ناب بودن عیار هر فرد و جامعه در تنور حوادث خودنمائی می‌کند و حضور شما مجاهدان و مدافعان سلامت نمادی بر این نمود است. در این روزهای سخت و بحرانی، بی عذر و بهانه عاشقانه خدمت کردن و با خوشرویی نسبت به التیام دردها و آلام بیماران اقدام نمودن و پروانه وار در سنگر زینبی حضوری موثر و امیدبخش داشتن از ویژگی‌های بارز پزشکان و پرستاران و کادر درمانی محترم آن مجموعه می‌باشد.

اینجانب ضمن تشکر مجدد از تلاش و مجاهدتان از درگاه احدیت سلامتی حضرتعالی و تمامی بیماران، پیروزی و سرافرازی شما و تمامی همکاران کادر درمانی را در سایه سار الطاف کریمانه حجت ابن الحسن العسکری امام زمانعجل الله تعالی فرجه الشریف مسالت داشته و ازالطاف کریمانه صاحب باکرامت شهرمان برایتان بهترین ها را آرزومندم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

پانزدهم اسفند ماه ۱۳۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha